سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
کد خبر: 144208

استفاده از روغن های طبیعی که از گیاهان، ریشه ها یا گل ها به دست می آید، باعث التیام پوست می شود. رعایت بهداشت پوست چه چرب باشد چه نباشد، لازم است. برای پوست چرب، استفاده از روغن های طبیعی کمک می کند.

سلامت نیوز: استفاده از روغن های طبیعی که از گیاهان، ریشه ها یا گل ها به دست می آید، باعث التیام پوست می شود. رعایت بهداشت پوست چه چرب باشد چه نباشد، لازم است. برای پوست چرب، استفاده از روغن های طبیعی کمک می کند.

به گزارش سلامت نیور به نقل از آریا، استفاده از روغن های طبیعی برای پوست چرب و حساس باعث مرطوب شدن پوست و ایجاد تعادل در تولید چربی می شود. استفاده از روغن های طبیعی که از گیاهان، ریشه ها یا گل ها به دست می آید، باعث التیام پوست می شود. رعایت بهداشت پوست چه چرب باشد چه نباشد، لازم است. برای پوست چرب، استفاده از روغن های طبیعی کمک می کند.

روغن آفتاب گردان: کاهش دهنده تولید چربی است و در حفظ رطوبت به پوست کمک می کند. هر 3 روز یک بار صورت خود را با روغن آفتاب گردان ماساژ دهید.

روغن بادام: علاوه بر مفید بودن برای مو، برای پوست صورت نیز بسیار مفید است. کافی است با 2تا3قطره روغن، صورت خود را ماساژ دهید و پس از یک ساعت بشویید. این کار را هر 2 هفته یک بار تکرار کنید.

روغن رزماری: برای پوست حساس و چرب بسیار مفید است.

روغن کرچک: یک قاشق غذاخوری روغن کرچک و یک قاشق غذاخوری نمک را با هم مخلوط کنید و به صورت و گردن بمالید. نمک به عنوان اسکراب ملایم پوست را تمیز می کند.

روغن استوقودوس: اگر مشکل آکنه دارید، روغن استوقودوس بهترین روغن برای پوست شما به حساب می آید.

روغن نارگیل: یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل را کمی گرم کنید. سپس با حرکت دایره ای به صورت و گردن بمالید. برای رفع ناراحتی پوست، این کار را هفته ای یک بار تکرار کنید.

روغن گل رز: هر 2هفته یک بار این روغن را به صورت بمالید تا پوست نرم و صاف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha