نخستین همایش بین‌المللی ارزیابی فن آوری‌های نوین تشخیص‌های پزشكی نهم تا یازدهم بهمن ماه سال جاری در دانشگاه صنعتی امیركبیر برگزار می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این همایش از سوی دانشگاه صنعتی امیركبیر با همكاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، سازمان نظام پرستاری، دانشگاه‌های كنكوردیا و مك گیل كانادا و چند موسسه بین‌المللی در 9 محور با حضور اساتید برجسته مهندسی پزشكی، پزشكی، اعضای هیات علمی و صاحبنظران پرستاری برگزار می‌شود.

نقش پرستار در استفاده از روش‌های نوین تشخیص‌های پزشكی، روش‌های نوین تصویربرد‌اری و نقش آن د‌ر د‌رمان بیماری‌ها (تجهیزات، روش‌ها و مواد)، HTA و برنامه‌ریزی استراتژیك نظام سلامت د‌ر تشخیص‌های پزشكی، عد‌الت‌محوری د‌ر انتخاب فن‌آوری‌های تشخیص‌های نوین پزشكی، روش‌های نوین د‌ر تشخیص‌های طبی (تجهیزات، روش‌ها و مواد)، HTA و سیاست‌های سلامت د‌ر تشخیص‌های پزشكی، ارزیابی فن‌آوری سلامت و تشخیص‌های پزشكی، كاربرد مواد نو د‌ر تشخیص‌های پزشك و حفظ و نگهد‌اری وسایل تشخیصی از محورهای این همایش است.

همچنین در حاشیه این همایش، كارگاه تجهیزات پزشكی نیز برپا می‌شود که برای شركت كنندگان در این همایش امتیاز بازآموزی به همراه خواهد داشت.

علاقه‌مندان به شركت در این همایش می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر و تكمیل فرم ثبت نام به سایت www.bme.ir/diagnostic مراجعه و یا با شماره تلفن 64522499 تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha