سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران درباره حادثه ریزش متروی میدان قیام توضیحاتی ارایه و تاکید کرد: بخشی از این حادثه به علت نشت آب رخ داده بود، اما جالب است که لوله آبی که موجب این حادثه شده، صاحب ندارد!

سلامت نیوزرییس کمیته عمران شورای شهر تهران درباره حادثه ریزش متروی میدان قیام توضیحاتی ارایه و تاکید کرد: بخشی از این حادثه به علت نشت آب رخ داده بود، اما جالب است که لوله آبی که موجب این حادثه شده، صاحب ندارد!

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، اقبال شاکری صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در صحن علنی شورای شهر تهران ضمن تشکر از اقدام انقلابی وزارت فرهنگ و ارشاد در تعلیق حج عمره گفت: از این اقدام سازمان حج تشکر می‌کنم.

وی همچنین در مورد حادثه ریزش خط 7 متروی تهران واقع در میدان قیام گفت: بخشی از این حادثه به علت نشت آب رخ داده است اما جالب است که لوله آبی که موجب این حادثه شده، صاحب ندارد!

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه نمی‌دانیم این لوله برای اداره آب است یا خیر؟ گفت: اداره آب اعلام کرد که در شبکه لوله‌کشی مادرشان چنین لوله‌ای وجود ندارد و مسوولیتی نیز در این خصوص قبول نکرده‌اند.

شاکری همچنین درباره لوله گاز این منطقه نیز گفت: لوله گازی نیز در این منطقه وجود دارد اما باز هم کسی مسوولیتش را قبول نکرده و این ضرورت مدیریت یکپارچه را بار دیگر به یادمان می‌آورد.

رییس کمیته عمران شورای شهر تهران همچنین خطاب به معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: در مورد شرکت‌های تحت نظارت‌تان برای جمع‌آوری پسماندهای شهری دقت کنید، چراکه بعضا در وقت اعلامی زباله‌ها را جمع‌آوری نکرده و سطل‌های زباله و مخازن را جابه‌جا می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha