دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۷ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 14425

اعلام برنامه های روز دوشنبه رادیو سلامت را در پایگاه خبری سلامت نیوز بخوانید.

سیمرغ
عنوان برنامه ای است که اشعار و داستانهایی کهن پزشکی را مورد بررسی قرار می دهد .
خانم فرشته حسنی سردبیر این برنامه گفت :  در اشعار و کتب های ادبی کهن داستانهای بسیاری است که در مورد طبابت و درمان آن زمان وجود دارد که ما از طریق این برنامه آنها را به مخاطبان معرفی میکنیم .
این برنامه فردا به کارشناسی دکتر رضایی به موضوع اشعار ابوالسعید ابوالخیر میپردازد .
این برنامه هر روز ساعت 15/6 پخش می شود

لحظه های عبور
عنوان برنامه ای است که به دوران نوجوانی و رفتارهای پر خطر این دوران می پردازد . این برنامه فردا به کارشناسی خانم دکتر ناظمی روانشناس به موضوع دزدی میپردازد . لحظه های عبور دوشنبه ها  ساعت 30/14 پخش میشود .
سفره سلامتی
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به بررسی نوع تغذیه مناسب  جوانان ، تغذیه سالمندان ، تغذیه ورزشکاران ، تغذیه مادران باردار و شیرده میپردازد این برنامه فردا با حضور آقای دکتر حسین زاده به موضوعمصرف آهن در دوران بارداری  می پردازد . سفره سلامتی هر روز  به سردبیری آقای دکتر خواجه ای ساعت 30/13 پخش میشود
عینک آفتابی
یکی از دو دوست که به تازگی عینک آفتابی خریده و بسیار زیباست دوست خود را تشویق به خریدن عینک میکند و با هم به سراغ مرد دست فروش میروند ...
این نمایش به کارگردانی علی عمرانی و تهیه کنندگی خانم نیساری فردا ساعت 30/6 پخش میشود .
مردم و سلامت
عنوان برنامه ای است از گروه نیم روزی رادیو سلامت که به مسائل و مشکلات مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد . و شنوندگان میتوانند ضمن تماس با برنامه مشکلات خود را مطرح نمایند . این برنامه فردا با حضور آقای رزمیان فر سخنگوی آتش نشانی به موضوع ایمنی تکایا در ماه محرم میپردازد . این برنامه  ساعت 10/10 تا 11 پخش می شود .
دوباره نگاه کن
عنوان برنامه ای است که با حضور روانشنا سان و کارشناسان به موضوع مهارتهای زندگی می پردازد . این برنامه فردا با حضور آقای آرش تقوی روانشناس به مهارت نه گفتن و قاطعیت فرد  می پردازد . این برنامه روزهای دو شنبه به سردبیری خانم غیاثی ساعت 50/12 پخش می شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha