سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
کد خبر: 144251

مدیرعامل سابق سازمان بیمه سلامت درخصوص موضوع بیمه زندانیان و خانواده های آن ها گفت: سازمان بیمه سلامت این آمادگی دارد تا زندانیانی که تحت پوشش بیمه نیستند را بر اساس قانون بیمه همگانی تحت پوشش قرار دهد.

سلامت نیوز: مدیرعامل سابق سازمان بیمه سلامت درخصوص موضوع بیمه زندانیان و خانواده های آن ها گفت: سازمان بیمه سلامت این آمادگی دارد تا زندانیانی که تحت پوشش بیمه نیستند را بر اساس قانون بیمه همگانی تحت پوشش قرار دهد. 

انوشیروان محسنی بندپی در گفت و گو با پانا، با بیان این مطلب اظهار داشت: بیمه سلامت ایران آمادگی دارد تا هر فردی که بیمه ندارد حال چه زندانی باشد، چه غیر زندانی و شناسنامه ایرانی داشته باشد را تحت پوشش بیمه پایه قرار دهد. 

مدیرعامل سابق سازمان بیمه سلامت افزود: سرانه حق بیمه زندانیان در جایی دیگر است، ما در زمان تصدی بنده بر این سازمان اعلام کردیم که سرانه حق بیمه این افراد در اختیار بیمه سلامت قرار گیرد و یا اینکه دولت ردیف اعتباری که برای آن ها در نظر گرفته را به سازمان بیمه سلامت منتقل کند تا ما بتوانیم زندانیان و خانواده های آن ها را تحت پوشش بیمه همگانی قرار دهیم.

وی اضافه کرد: در سازمان بیمه سلامت هیچ سرانه ای برای پوشش بیمه ای زندانیان در نظر گرفته نشده اما سازمان بیمه سلامت آمادگی دارد بر اساس قانون بیمه همگانی این افراد را تحت پوشش بیمه قرار دهد و سرانه بیمه ای آن ها به سازمان بیمه سلامت منتقل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha