معاون اول قوه قضاییه در مورد آخرین وضعیت پرونده های سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و اینکه گفته شده 5 اردیبهشت زمان دادگاه مرتضوی است و گویا پرونده کهریزک هم با اتهام معاونت در قتل به جریان افتاده ، اظهار داشت در خصوص شکایت یکی از صاحبان دم در پرونده کهریزک شکایت رسیدگی شده و پرونده به دادگاه رفته و تعیین وقت 5 اردیبهشت برای همان پرونده کهریزک است.

سلامت نیوز: معاون اول قوه قضاییه در مورد آخرین وضعیت پرونده های سعید مرتضوی دادستان سابق تهران و اینکه گفته شده 5 اردیبهشت زمان دادگاه مرتضوی است و گویا پرونده کهریزک هم با اتهام معاونت در قتل به جریان افتاده ، اظهار داشت در خصوص شکایت یکی از صاحبان دم در پرونده کهریزک شکایت رسیدگی شده و پرونده به دادگاه رفته و تعیین وقت 5 اردیبهشت برای همان پرونده کهریزک است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان،غلامحسین محسنی اژه‌ای افزود : در مورد پرونده سازمان تامین اجتماعی هنوز تعیین وقت نشده و بخشی از پرونده به دادگاه رفته و بخش عمده آن در دادسرا و تحقیقات ادامه دارد . یکی از خبرنگاران گفت عده ای از نمایندگان به رئیس قوه قضاییه نامه نوشتند و از دیر شدن رسیدگی به پرونده سازمان تامین اجتماعی گله کردند ضمن اینکه برخی افراد متخلف هم احضار نشده اند که اژه ای در پاسخ با تاکید بر اینکه بازپرس در این پرونده مکرر دستور داده است، گفت: پرونده تأمین اجتماعی از جمله پرونده هایی است که ابعاد مختلفی دارد و اگر کسی بگوید تأخیر در رسیدگی وجود دارد ما می گوییم ماهیت کار ایجاب می کند.

وی ادامه داد: قطعاً قاضی چنانچه فردی را در مظان اتهام ببیند تحقیق می کند اما قرار نیست هرچه در گزارش مجلس است قاضی بپذیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha