سه‌شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
کد خبر: 144264

این نوجوانان در ابتدای مسیر زندگی هستند. ما نباید کاری کنیم که شرایط برای آنان دشوار شود. این شایعاتی که در مورد خودکشی آن‌ها مطرح می‌شود، این جوک‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، واقعا ناراحت‌کننده است. به هر حال این نوجوانان نیز به فضای مجازی دسترسی دارند، این جوک‌ها را می‌بینند. نباید کاری کرد که زندگی برای آن‌ها دشوار شود.

سلامت نیوز: این نوجوانان در ابتدای مسیر زندگی هستند. ما نباید کاری کنیم که شرایط برای آنان دشوار شود. این شایعاتی که در مورد خودکشی آن‌ها مطرح می‌شود، این جوک‌هایی که در فضای مجازی منتشر می‌شود، واقعا ناراحت‌کننده است. به هر حال این نوجوانان نیز به فضای مجازی دسترسی دارند، این جوک‌ها را می‌بینند. نباید کاری کرد که زندگی برای آن‌ها دشوار شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مشرق ، یکی از اعضای خانواده قربانیان درباره جلسه مسؤولان سازمان حج و زیارت با خانواده‌های قربانیان گفت: خانواده های قربانیان روز گذشته در سازمان حج جلسه ای داشتند. توضیحاتی که دیروز در رسانه ها مطرح شده بود مبنی بر اینکه با یکی از مسولین سعودی صحبت شده و آن مسئول سعودی قول داده که حکم آن دو مامور پلیس با حضور خانواده های قربانیان اجرا شود، بار دیگر به خانواده ها گفته شد و حرف جدیدی گفته نشد. حرفا های تکراری زده شد و خانواده ها هم مثل سایر مردم این صحبت ها را در رسانه ها دیدند و نیاز نبود دوباره  به جلسه بروند زیرا همان حرف ها به آن ها گفته شد.

وی افزود: تجمعی که شنبه برگزار شد و سایر واکنش ها نسبت به این موضوع، برمی‌گردد به احساسات مردم و غیرتشان که حقیقتا خشم عمومی را در پی داشته است. این یک موضوع ملی است و همانطور که پدر یکی از این قربانیان گفته بود این تجاوز، تجاوز به شخص نبود. بلکه تجاوز به یک ملت بود.

وی خاطرنشان کرد: برخی رسانه ها و آن برنامه رادیویی که صدای پدر قربانیان را پخش کرد، حقیقتا کم لطفی کردند. ممکن است این اقدام باعث شود برخی آشنایان و اقوام متوجه موضوع شوند. ما از ابتدا می خواستیم که آبرو این خانواده ها حفظ شود و من جدا از سایت شما تشکر می کنم. از ابتدا با وجود پیگیری جدی و مسولانه این موضوع ملی، هیچ نامی از خانواده ها نبرد. به دنبال جنجال نبود و نیت اصلی آن پیگیری موضوع و احقاق حق از خانواده ها بود. اولین رسانه ای هم که به این موضوع پرداخت سایت شما بود و ما الان و در آینده هم راحت با شما گفت و گو می کنیم. زیرا می دانیم در عین جدیت در پرداختن به موضوع به دنبال جنجال و یا اقدامی که آبروی این خانواده ها را در خطر قرار دهد، نیست.

این عضو خانواده قربانیان افزود: این نوجوانان در ابتدای مسیر زندگی هستند. ما نباید کاری کنیم که شرایط برای آنان دشوار شود. این شایعاتی که در مورد خودکشی آن ها مطرح می شود، این جوک هایی که در فضای مجازی منتشر می شود، واقعا ناراحت کننده است. به هر حال این نوجوانان نیز به فضای مجازی دسترسی دارند، این جوک ها را می بینند. نباید کاری کرد که زندگی برای آن ها دشوار شود.

وی خاطرنشان کرد: همه اقشار مردم اعتراض کردند. این افرادی که روز شنبه زیر باران جلوی سفارت عربستان تجمع کردند، نشان دادند که غیرت ملت ما از این حادثه تلخ به جوش آمده است.

این عضو خانواده قربانیان گفت: من باز هم از سایت شما تشکر می کنم که صادقانه پیگیر موضوع شد تا به نتیجه برسد. وزارت خارجه وعده داده بود که جلسه ای با حضور خانواده ها برای پیگیری موضوع برگزار می کند اما هنوز این جلسه برگزار نشده است.

وی در پایان اضافه کرد: خبری را هم در سایت شما دیدم که چندتن از مردم اردبیل از سفر عمره انصراف داده‌اند. آذری‌زبان‌ها واقعا در این قضیه غیرت مثال‌زدنی نشان دادند. چه نمایندگان‌شان در مجلس و چه مردم غیور آذری‌زبان.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha