جانشین پلیس راه راهور ناجا از انسداد محور شمشک به دیزین و همچنین محور کرج - چالوس به علت سیلاب و تخریب جاده تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سلامت نیوز: جانشین پلیس راه راهور ناجا از انسداد محور شمشک به دیزین و همچنین محور کرج - چالوس به علت سیلاب و تخریب جاده تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ صمد اسفندیاری جانشین پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور، اظهار داشت: هم اکنون در کلیه محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان وجود دارد.

جانشین پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: محور شمشک به دیزین مسدود است؛ همچنین محور کرج - چالوس به علت سیلاب و تخریب جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در محور هراز به دلیل رانش زمین که در ایام عید روی داده بود و هم اکنون در دست تعمیر است، تردد اتوبوس، کامیون و کامیونت از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ اسفندیاری به محدودیت تردد در آزادراه تهران - کرج اشاره و تصریح کرد: در باند جنوبی آزادراه تهران - کرج از مورخه 20 فروردین تا 24 شهریور ماه از ساعت 9 تا 15 در محدوده پل حصارک تا تیر شماره 200 به استثنای روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه و ایام تعطیل همزمان با عبور ترافیک، عملیات بهسازی و روکش آسفالت انجام می‌شود.

جانشین پلیس راه راهور ناجا، خاطرنشان کرد: این عملیات در باند شمالی آزادراه تهران - کرج از محدوده تیر شماره 200 تا پل حصارک نیز در همین بازه زمانی و از ساعت 23:30 تا 4:30 اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha