مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تحقیقات ما نشان می‌دهد 50 تا 53 درصد از جوانان و نوجوانان کشور اطلاعات سازمان یافته در حوزه پیامدهای ناشی از مصرف مواد مخدر را ندارند و مهارت‌های آنها بسیار ضعیف است.

سلامت نیوز: مدیرکل تحقیقات و آموزش ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تحقیقات ما نشان می‌دهد 50 تا 53 درصد از جوانان و نوجوانان کشور اطلاعات سازمان یافته در حوزه پیامدهای ناشی از مصرف مواد مخدر را ندارند و مهارت‌های آنها بسیار ضعیف است.

به گفته صرامی، با وجود تمام فعالیت‌هایی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر انجام شده باز هم حجم مهارت‌های جوانان  ما پایین است و حجم اطلاعات آنها در حوزه اعتیاد به شدت کم است.

تحقیقات ما نشان می‌دهد 50 تا 53 درصد از این قشر  اطلاعات سازمان یافته در حوزه پیامدهای ناشی از مصرف مواد مخدر را ندارند و مهارت‌های آنها بسیار ضعیف است. متاسفانه قشر جوان و نوجوان ما مهارت‌های اجتماعی و ارتباطی ضعیفی در حوزه مواد مخدر دارند بنابر این شاید یکی از بهترین موضوعاتی که باید به آن بپردازیم این است که با اطلاع رسانی مستمر از طریق خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و وبلاگ‌ها بتوانیم نسبت به پیامدهای مصرف مواد مخدر به جوانان و نوجوانان آگاهی دهیم.

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha