چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱

سخنگوی دولت با اعلام این خبر که از ابتدای مهر سال جاری طرح رتبه بندی فرهنگیان اجرا می شود ، اظهار کرد : برای اجرای این طرح 1350 میلیارد تومان اعتبار علاوه بر بودجه های عمرانی و جاری وزارت آموزش و پرورش درنظر گرفته شده است.

سلامت نیوز: سخنگوی دولت با اعلام این خبر که از ابتدای مهر سال جاری طرح رتبه بندی فرهنگیان اجرا می شود ، اظهار کرد : برای اجرای این طرح 1350 میلیارد تومان اعتبار علاوه بر بودجه های عمرانی و جاری وزارت آموزش و پرورش درنظر گرفته شده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان، محمد باقر نوبخت که در نشست خبری روز گذشته خود با خبرنگاران سخن می گفت با اشاره به یکی از مصوبات دولت در سال 1394 درمورد افزایش کارایی و انگیزه در کادر آموزشی وزارت آموزش و پرورش ، خاطر نشان کرد : بر این اساس طرح طبقه بندی یا رتبه بندی فرهنگیان با اعتبار ویژه 1350میلیارد تومان از اول مهر اجرا خواهد شد که این اعتبار علاوه بر بودجه های جاری و عمرانی وزارت آموزش و پرورش است. رئیس سازمان برنامه ریزی و مدیریت کشور همچنین افزود : در راستای اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان در سال 95 نیز 3500میلیارد تومان بودجه اختصاصی، پیش بینی شده است و وزارت آموزش و پرورش می تواند برای افزایش انگیزه نیروهای خود نسبت به افزایش متناسب حقوق و دستمزد فرهنگیان با استفاده از این اعتبارات اقدام کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ریاضی ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۸
    0 1
    1350میلیارد را تقسیم بر یک میلیون فرهنگی کنید میشه یک میلیون و سیصد هزار تومان تقسیم بر 6 ماه دوم کنید میشه 220000 تومان آقای وزیر لطف کردند با اجرای طرح رتبه بندی که این همه تو رسانه ها تو بوق و کرنا کردند به ازای هر معلم دویست هزارتومن بودجه بگیرن بعد اسفند ماه سال 93 بین 400 تا 850 هزارتومن به حقوق کارمندان شریف بانک ها اضافه شد بدون هیچ طرح و پژوهشی؟!؟!!! خسته نباشی جناب نوبخت!!! چطور پارسال افزایش درصدی بیشتر حقوق فرهنگیان تورم زا بود الان بانک شد تورم زا نیست دیگه؟؟؟؟ حالا هرچه ما بگیم رتبه بندی نمیخواییم تبعیض را بین کارمندان دولت بردارین باز میگن قراره معوقاتتون را بدیم و رتبه بندی اجرا بشه