چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۲
کد خبر: 144425

وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی طی تماسی تلفنی با بیمارستان غیاثی‌نژاد، دستور داد به مراحل درمانی حسین قندی که در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو این بیمارستان بستری است، کامل رسیدگی شود.

سلامت نیوزوزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی طی تماسی تلفنی با بیمارستان غیاثی‌نژاد، دستور داد به مراحل درمانی حسین قندی که در حال حاضر در بخش آی‌سی‌یو این بیمارستان بستری است، کامل رسیدگی شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، این استاد ارتباطات و روزنامه‌نگاری پس از سکته مغزی ابتدا در بیمارستان فرمانیه بستری بود و بعد به بیمارستان غیاثی‌نژاد تهران منتقل شد.
خانواده حسین قندی اعلام کردند، علی جنتی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) و همچنین حسین انتظامی (معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) پس از بستری شدن قندی در بیمارستان، از همان بدو امر روند درمان وی را پیگیر شدند.
همچنین علاوه بر دکتر سید حسن هاشمی (وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی)، پرویز اسماعیلی (معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رییس جمهوری) نیز در تماسی از خانواده حسین قندی جویای احوال و امور شد.
وزیر بهداشت و درمان هم طی تماسی تلفنی با بیمارستان غیاثی‌نژاد، دستور رسیدگی کامل به مراحل درمانی حسین قندی را داده است. خانواده قندی نیز سپاسگزاری خود را از همراهی کادر این بیمارستان ابراز کردند.
استاد حسین قندی متولد اسفند 1330 در سبزوار و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت بین‌الملل از آمریکاست که از اوایل دهه‌ی 50 تا اوایل دهه 90 قریب 40 سال فعالیت و تدریس روزنامه‌نگاری را در کارنامه خود دارد.
وی علاوه بر سال‌ها تدریس علوم ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی و آموزش صدها خبرنگار و روزنامه‌نگار شاغل در روابط عمومی‌ها و رسانه‌های کشور، در حوزه خبر جراید کثیرالانتشار نظیر کیهان، ابرار، اخبار، انتخاب و جام جم مسئولیت داشته و به خاطر تسلط و نوآوری‌های ویژه در این زمینه به «سلطان تیتر» شهرت پیدا کرد.
از استاد حسین قندی تألیفات متعددی چاپ و منتشر شده که کتب تخصصی «روزنامه نگاری نوین»، «مقاله نویسی در مطبوعات» «روزنامه نگاری تخصصی» و «تخیل در روزنامه‌نگاری» از مهم ترین آنهاست.
استاد حسین قندی پس از آن‌که در دولت گذشته از تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی محروم شد، نزدیک به پنج سال است که به دلیل ابتلاء به بیماری نادر مغزی «هزار علت»، حافظه خود را از دست داده و در کنار خانواده ضمن پیگیری درمان خود، با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می‌کند.
وی یک هفته قبل دچار سکته مغزی شد و از دوشنبه - 24 فروردین ماه - به کما رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha