چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۶

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب مرگبار یک ساختمان مسکونی قدیمی بر سر کارگر20 ساله افغان خبر داد.

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب مرگبار یک ساختمان مسکونی قدیمی بر سر کارگر20 ساله افغان خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات این حادثه گفت:‌ در ساعت 16:51 امروز یک مورد حادثه ریزش آوار به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان ایستگاه 47 و نجات 6 را به محل حادثه واقع در خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان هفتم تیر اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش نشانان در محل افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که دو کارگر مشغول تخریب یک ساختمان مسکونی قدیمی بودند که ناگهان سقف این ساختمان تخریب شده و یکی از کارگران در زیر آوار محبوس مانده است.

وی با اشاره به عملیات آتش نشانان برای نجات این کارگر خاطرنشان کرد: آتش نشانان همزمان با ایمن سازی محل عملیات خود برای خارج کردن این کارگر که تا نیمه‌های بدن در زیر آوار محبوس شده بود آغاز کردند و پس از مدتی وی را از زیر آوار خارج کرده و وی را به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: تکنیسین‌های اورژانس پس از بررسی عوامل حیاتی، مرگ این کارگر20 ساله افغان را تایید کردند.

ملکی علت این حادثه را بی احتیاطی کارگران حین کار اعلام کرد و گفت: کارفرمایان باید توجه داشته باشند که حتما از کارگران حرفه ای و دارای کارت شناسایی معتبر استفاده کنند و نیز نیروهایشان حین کار حتما کلاه وکفش ایمنی را به همراه داشته باشند.

وی افزود: آتش نشانان دقایقی پیش پس از ایمن سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha