پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری دو خواهر رمال خبر داد.

سلامت نیوز: فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری دو خواهر رمال خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به ننقل از از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی روز چهارشنبه اظهار کرد: به دنبال شکایت برخی خانواده های ایلامی در خصوص فعالیت های غیر قانونی دو خواهر تحت عنوان فالگیر، پلیس تلاش ویژه ای را برای دستگیری آن ها با هماهنگی مقام قضایی آغاز کرد.

وی افزود: بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد این دو نفر با تهیه یک مکان و سکونت در آنجا تحت عنوان فالگیر و رمال از مردم کلاهبرداری می کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از محل فعالیت این دو نفر 20 جلد انواع کتاب رمالی و تجهیزات ماهواره ای کشف شد.

دولتی تاکید کرد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند.

* همچنین پایگاه خبری پلیس روز چهارشنبه در خبری دیگر به نقل از فرمانده ناجا چرداول از قتل یک مرد میانسال دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهروز علی مرادی اظهار کرد: شب گذشته به دنبال کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره چاقوکشی در شهر سرابله بلافاصله گروه های پلیس در محل حادثه حاضر شدند.

وی با بیان اینکه بررسی های اولیه پلیس مشخص کرد فردی که با ضربات چاقو پدر زن خود را مصدوم کرده بود با یک دستگاه پراید از محل متواری شده است، ادامه داد: مصدوم پس از انتقال به مراکز درمانی به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.

علیمرادی گفت: تلاش پلیس برای دستگیری قاتل پس از گذشت ساعاتی نتیجه داد و متهم با لباس های خونی در یکی از محلات شهر سرابله دستگیر شد.

وی تاکید کرد: متهم به قتل در تحقیقات اولیه پلیس ضمن اعتراف به قتل پدر خانمش انگیزه این کار خود را طلاق همسرش عنوان کرد که موضوع تحت رسیدگی بیشتر پلیس و مرجع قضایی قرار دارد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha