جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۳
کد خبر: 144523

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه حل مشکلات نیازمند زمان است اظهار کرد: امیدواریم که ظرف 6 ماه آینده شاهد بهره برداری از تنها بیمارستان این شهرستان باشیم.

وزیر بهداشت: حل مشکلات نیازمند زمان است

سلامت نیوز:وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه حل مشکلات نیازمند زمان است اظهار کرد: امیدواریم که ظرف 6 ماه آینده شاهد بهره برداری از تنها بیمارستان این شهرستان باشیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، دکتر حسن هاشمی که همزمان با پانزدهمین سفر استانی هیات دولت به استان گیلان سفر کرده است در جلسه شورای اداری شهرستان رضوانشهر ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم شهرستان رضوانشهر گفت: امروز خوشحالیم که در پانزدهمین سفر دولت یازدهم در گیلان هستیم .

وی ضمن قدردانی از استقبال گرم مردم از کابینه دولت یازدهم اظهار داشت: پیشرفت کشور در سایه تحقق شعار اعتدال محقق خواهد شدو امیدواریم با کمک و همدلی همه مردم ،مسئولان و کارکنان شاهد استقرار برنامه های بهداشت و درمان در سال 94 باشیم.

وزیر بهداشت با تاکید بر اینکه حل مشکلات نیازمند زمان است اظهار کرد: امیدواریم که ظرف 6 ماه آینده شاهد بهره برداری از تنها بیمارستان این شهرستان باشیم.

وی در پایان از زحمات دانشگاه علوم پزشکی گیلان به خصوص دکتر برزیگر قدردانی کرد .

وزیر بهداشت همچنین در حاشیه سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از بیمارستان‌های شهید بهشتی و در دست احداث شهرستان گفت: برای فضای جانبی و تجهیز بیمارستان 132 تختخوابی بندر مرزی آستارا مبلغ 200 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

 وی اظهار کرد: بیمارستان جدیدالاحداث 132 تختخوابی آستارا تا 4 ماه آینده به پایان می‌رسد.

وی با تأکید بر اینکه پس از تحویل این بیمارستان از وزارت راه و شهرسازی، در اسرع وقت عملیات تجهیز آن آغاز خواهد شد، اظهار کرد: برای فضای جانبی و تجهیز این بیمارستان مبلغ 200 میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.

وزیر بهداشت و درمان در بخش دیگر سخنان خود به بازدید از بیمارستان در دست احداث شهرستان‌های صومعه‌سرا، رضوانشهر و تالش در این سفر سخن گفت و افزود: براساس برنامه بیمارستان‌های رضوانشهر پس از بیمارستان آستارا و سپس بیمارستان تالش به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در پایان به پیش‌بینی‌های لازم جهت تجهیز بیمارستان آستارا و خرید یک دستگاه سی تی اسکن اشاره و تصریح کرد: تا پایان امسال یا نیمه نخست سال 1395 بیمارستان شهرستان تالش مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و تجهیزات آنها خریداری می‌شود.

دولت یازدهم قدم های بلندی را در مسیر رفاه و آرامش مردم برداشته است

وی در جلسه شورای اداری شهرستان تالش نیز با اشاره به اینکه دولت یازدهم قدم های بلندی را در مسیر سعادت ،رفاه و آرامش مردم برداشته است، گفت: در یک سال و نیم گذشته با همدلی روسای قوا و مسئولین تلاشهای زیادی برای حل مشکلات مردم صورت گرفته است.

هاشمی به تشریح دستاوردهای دولت یازدهم پرداخت و گفت: کاهش تورم، مدیریت سیاست خارجی، ارتقای رفاه اجتماعی، توجه به بخشهای آسیب پذیر جامعه، کاهش پرداختی هزینه های درمانی مردم در قالب اجرای طرح تحول سلامت از جمله مهمترین دستاوردهای دولت در یکسال و نیم گذشته بوده است.

وزیر بهداشت با اشاره به استقبال پر شور مردم گیلان از سفر هیات دولت به این استان گفت: امروز مردم گیلان یک حماسه دیگر آفریدند و باعث دلگرمی خدمتگزاران شدند.

وی گفت: مشاهده قدرشناسی مردم از مسئولین، امیدها را تقویت می کند و ما با این امیدها زنده هستیم.

وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز کشور ما به لحاظ بین المللی در جایگاه مهمی از دنیا قرار دارد و به یکی از کشورهای بزرگ دنیا تبدیل شده است، این موفقیت را نشان از جایگاه انقلاب اسلامی دانست و گفت: همه این موفقیتها به لطف خداوند نصیب کشورمان شده است و روزهای خوبی در انتظار مردم ما قرار دارد.

هاشمی با اشاره به نامگذاری سال 94 با عنوان "دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی" گفت: امیدوار هستیم همدلی و همزبانی دولت و ملت باعث سرعت بخشیدن به پیشرفت کارها در کشور باشد و عزت و سعادتمندی را برای مردم به همراه داشته باشد.

وزیر بهداشت در ادامه با بیان این که حوزه بهداشت و درمان گیلان از نظر دارا بودن نیروهای تخصصی ارتقاء یافته است، گفت: امیدوار هستیم سرمایه گذاری در راستای افزایش امکانات و تجهیزات و تختهای بستری نیز به همین میزان ارتقاء یابد.

هاشمی در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن هستیم که در این دولت جهت گیری و هدف گذاری حوزه سلامت به گونه ای انجام می گیرد که آینده آن به نفع همه مردم باشد .


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha