رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در زمینه مقابله با ریزگردها در حال رایزنی با سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای همسایه هستیم تا به نتایج خوبی برسیم.

سلامت نیوز: رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: در زمینه مقابله با ریزگردها در حال رایزنی با سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای همسایه هستیم تا به نتایج خوبی برسیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری فارس،معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست  گفت ؛ در خصوص برنامه‌های این سازمان برای جلوگیری از بروز مشکل ریزگردها گفت: برای مقابله با پدیده ریزگردها دولت مصوبه‌ای را صادر کرد که در اواخر سال گذشته جنبه اجرایی پیدا کرد و دستگاه‌های مختلف از جمله سازمان حفاظت محیط زیست نیز مسئولیت خود را بر اساس آن انجام می‌دهند.

وی افزود: از سویی ستاد مقابله با گرد و غبار تشکیل شده که داخل سازمان حفاظت محیط زیست فعال است و فعالیت آن به دوبخش تقسیم می‌شود. بخش اول مربوط به استان‌ها است و بخش دیگر فعالیت‌های بین‌المللی است که در این زمینه در حال رایزنی با سازمان های بین المللی و کشورهای همسایه هستیم تا به یک نتیجه‌ای برسیم.

ابتکار ادامه داد: بخشی از ستاد مقابله با گرد و غبار در وزارت کشور و تحت مسئولیت ستاد مدیریت بحران است که در بخش مقابله با توفان‌های گرد و غبار فعالیت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha