شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲
کد خبر: 144660

یک پرستار در شهرستان تربیت حیدریه توسط همراهان یک بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به وسیله قیچی از ناحیه قفسه سینه مجروح شد.

سلامت نیوز: یک پرستار در شهرستان تربیت حیدریه توسط همراهان یک بیمار مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به وسیله قیچی از ناحیه قفسه سینه مجروح شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از نظام پرستاری، هفته گذشته بدنبال فوت جوانی در آمبولانس در مسیر اعزام به بیمارستانی در مشهد، آمبولانس بیمار را به بیمارستان تأمین اجتماعی تربیت حیدریه ارجاع می دهد و پس از تأیید فوت بیمار توسط پزشک، جسد وی به سردخانه منتقل می شود.

پرستار و بهیار آمبولانس مذکور پس از حرکت متوجه می شوند که برانکارد آمبولانس در محل بیمارستان جا مانده است که پس از بازگشت مجدد با همراهان بیمار فوت شده مواجه می شوند.

همراهان بیمار ضمن شکستن شیشه های آمبولانس و تخریب تجهیزات آن به سمت پرستار، بهیار و راننده آمبولانس حمله می کنند که بهیار و راننده آمبولانس از دست همراهان جوان فوت شده جان سالم بدر می برند اما پرستار مردی که همراه آمبولانس بوده است مورد ضرب و شتم همراهان قرار می گیرد و از ناحیه قفسه سینه به وسیله قیچی مجروح می شود.

سپس بدنبال تنگی نفس ناشی از جراحت وارده، پرستار مذکور تحت مداوا قرار می گیرد و به دنبال اقدامات درمانی صورت گرفته هم اکنون وضعیت جسمانی وی خوب گزارش شده است.

لازم به ذکر است، پیگیری ها برای بررسی و رسیدگی به این ماجرا و مجازات عاملان این خشونت در جریان است.

احمد نجاتیان، قائم مقام سازمان نظام پرستاری نیز طی تماس تلفنی آخرین وضعیت این پرستار را جویا شد و قول پیگیری موضوع از مراجع قضایی را داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فریده ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
    3 0
    خدای من این چه وضعیه!!!!! مردم شورشو در آوردن!!!