شنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر: 144703

درمانِ روانشناختی کنترل ترس و وحشت، امری عادی است، اما گروهی از کارشناسان، روش های آموزشی را برای کنترل این عارضه روانی، توسعه می دهند.

سلامت نیوز: درمانِ روانشناختی کنترل ترس و وحشت، امری عادی است، اما گروهی از کارشناسان، روش های آموزشی را برای کنترل این عارضه روانی، توسعه می دهند.


همکاری بر ضد ترس در رومانی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از یورونیوز، یکی از این شیوه ها پاف نام دارد که مخفف عبارت انگلیسی مشارکت بر ضد ترس(Partnership Against Fear) است. این متد توسط سیمونا دل ری، روانشناس رومانیایی در فرانسه ابداع شده است و هدف آن هدایت انرژی ناشی از ترس در کودکان برای شکوفا کردن استعدادهایی چون خلاقیت و تیزهوشی است. کودکان از راه بازی و نقاشی، با موجودات خیالی ای که از آنها می ترسند، دوست می شوند.

مقابله با وحشت کودکان از پزشک: جراحان خردسال در پرتغال

یک گروه آموزشی در بیمارستانی در پرتغال، با مشارکت دادن کودکان در یک عمل جراحی نمایشی سعی می کند به خردسالان راه های مقابله با ترس را بیاموزد.

وحشت از پرواز در میان بزرگسالان

و در بخش پایانی برنامه جهان آموزش، می بینیم که چگونه در سوئیس، برخی از سازمان ها دوره های آموزشی به منظور کمک به بزرگسالان برای داشتن سفری راحت تر در هواپیما برگزار می کنند. گروهی با نام «پرواز بدون دلهره»، به مشتریانش می آموزد که چگونه استرس خود را در طول پرواز کنترل کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha