یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
کد خبر: 144723

محمدرضا باقر مینایی، معتقد است: که مصرف زنجبیل به منظور جلوگیری از آبریزش بینی تنها به سالخوردگان، کهنسالان و میانسالان توصیه می‌شود و کودکان و جوانان از مصرف آن بدین منظور پرهیز نمایند. به گفته این متخصص طب سنتی گیاه زنجبیل دارای طبیعتی گرم است و مصرف آن برای افرادی که دارای طبیعت گرم هستند، باید با تجویز متخصص صورت گیرد.

سلامت نیوز:محمدرضا باقر مینایی، معتقد است: که مصرف زنجبیل به منظور جلوگیری از آبریزش بینی تنها به سالخوردگان، کهنسالان و میانسالان توصیه می‌شود و کودکان و جوانان از مصرف آن بدین منظور پرهیز نمایند. به گفته این متخصص طب سنتی گیاه زنجبیل دارای طبیعتی گرم است و مصرف آن برای افرادی که دارای طبیعت گرم هستند، باید با تجویز متخصص صورت گیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران،این متخصص طب سنتی با اشاره به طبیعت گرم زنجبیل و نامناسب بودن مصرف آن برای کودکان و نوجوانان می‌گوید: در صورتی که کودکان و نوجوانان برای جلوگیری از آبریزش بینی از زنجبیل استفاده کنند دچار حساسیت خواهند شد.
محمد رضا باقر مینایی با تأکید بر خاصیت ضد حساسیت گل بنفشه می‌گوید: این گروه می‌توانند در صورت ابتلا به آبریزش بینی به جای زنجبیل از روغن گل بنفشه استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha