مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با اشاره به بدهی حدود 120 میلیارد تومانی آموزش و پرورش به این شرکت اظهار کرد: علی‌رغم عدم پرداخت این مطالبات، ارائه خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان متوقف نمی‌شود.

سلامت نیوز: مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه‌سازان حافظ با اشاره به بدهی حدود 120 میلیارد تومانی آموزش و پرورش به این شرکت اظهار کرد: علی‌رغم عدم پرداخت این مطالبات، ارائه خدمات بیمه تکمیلی فرهنگیان متوقف نمی‌شود.

رضا ادیانی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه تاقبل از سال جدید، بدهی آموزش و پرورش حدود 105 میلیارد تومان بود که تاکنون به 120 تا 130 میلیارد تومان رسیده است، اظهار کرد: مسوولان آموزش و پرورش وعده داده‌اند معوقات را در هفته جاری پرداخت کنند.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه سال گذشته عنوان شده بود بیمه آتیه‌سازان ارائه خدمت به فرهنگیان را به دلیل عدم پرداخت مطالبات متوقف می‌کند، گفت: این اقدام به صلاح نبود، زیرا حق بیمه از حقوق فرهنگیان کسر می‌شود و به این نتیجه رسیدیم بیمه شده را محروم نکنیم زیرا موضوع فرهنگیان از موضوع وزارتخانه جداست و سهم وزارتخانه پرداخت نشده که البته وعده داده‌اند آن را تا پایان هفته بپردازند.

به گفته ادیانی، قرارداد بیمه تکمیلی آموزش و پرورش تا پایان اردیبهشت به پایان می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha