حدود یک پنجم از پناهجویان اردوگاه پناهندگان در گینه نو، ایرانیانی هستند که فریب قاچاقچیان انسان را خورده و حالا دولت استرالیا بابت هزینه‌های نگهداری پناهجویان در این کمپ نگران بوده و به دنبال راهی برای برگرداندن این مهاجران غیرقانونی است.

سلامت نیوز: حدود یک پنجم از پناهجویان اردوگاه پناهندگان در گینه نو، ایرانیانی هستند که فریب قاچاقچیان انسان را خورده و حالا دولت استرالیا بابت هزینه‌های نگهداری پناهجویان در این کمپ نگران بوده و به دنبال راهی برای برگرداندن این مهاجران غیرقانونی است.


 
به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران،آب‌های اقیانوس، "ابراهیم و دوستانش"، مهاجران غیرقانونی که در رویای رسیدن به بهشت واهی به استرالیا رفته بودند را به جزیره‌ای گمشده می‌برد، داستان از رسیدن به جزیره شروع و انتظار همراه با ترس کلید می‌خورد.

او و دوستانش نیز جزء همان افرادی هستند که فریب قاچاقچیان انسان را خورده و هزینه‌های مالی و گاهی هم جانی دادند.

روایت آب‌های اقیانوس هند که دیگر با سردرگمی و در هم شکستن قایق‌ها به قتلگاه مسافران غیرقانونی استرالیا تبدیل شده و دیدن جنازه روی آب برای بومیان این جزیره موضوعی تکراری است، حالا اگر این آب‌ها مسافران غیرقانونی را به کام خود نکشد جزیره‌ای عقب نگه داشته شده و تهی از زندگی اجتماعی بشری و درنهایت اردوگاه پناهندگان در گینه نو انتظارشان را می‌کشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha