یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴

زنی میانسال كه روز گذشته در ریل قطار ایستگاه امام علی(ع) متروی تهران سقوط كرده بود قبل از رسیدن قطار به ایستگاه توسط عوامل امدادی از مرگ حتمی نجات یافت.

سلامت نیوز: زنی میانسال كه روز گذشته در ریل قطار ایستگاه امام علی(ع) متروی تهران سقوط كرده بود قبل از رسیدن قطار به ایستگاه توسط عوامل امدادی از مرگ حتمی نجات یافت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه اعتماد،حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران، «ضعف جسمانی و بی‌حالی» را علت وقوع این حادثه اعلام كرد و گفت: بلافاصله بعد از وقوع این حادثه تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند و زن میانسال را از ریل خارج و به بیمارستان اعزام كردند. 

وضعیت جسمانی مصدوم، مساعد اعلام شده است.  در آغاز بازتاب این خبر بار دیگر شایبه خودكشی در متروی تهران به گوش می‌رسید كه هرچند تكذیب شده است اما خاطره خودكشی‌های تعدادی از شهروندان در متروی تهران در سال گذشته را زنده كرد. ١٧ دی ماه سال گذشته مردی میانسال پس از پرتاب خود به داخل ریل متروی تجریش تهران به شدت دچار جراحت شد.

هفتم آبانماه نیز مردی كه در ایستگاه دروازه شمیران قصد داشت همزمان باآامدن قطار خود را به لبه ایستگاه برساند ناگهان تعادل خود را از دست داد و به زیر قطار رفت كه با حضور عوامل امدادی به سرعت به بیمارستان منتقل شد. در حالی كه اخبار اولیه از ازدحام جمعیت با عنوان علت اصلی این حادثه یاد می كرد،   مقدم،  مشاور مدیرعامل شركت بهره برداری مترو  در گفت و گو با رسانه ها از آن حادثه نیز با عنوان «خودكشی» نام برد و تاكید كرد كه تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته مترو نشان می داد كه ازدحام جمعیت هیچ نقشی در آن حادثه نداشته است. پیش از آن و در شهریور ماه ٩٣ نیز زنی جوان در ایستگاه ولیعصر تهران با پرتاب كردن خود به داخل ریل با قطار برخورد كرد و از ناحیه پا به شدت دچار جراحت شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha