سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 145115

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ساماندهی و ارتقای وضعیت هتلینگ بیمارستان های کشور در سال 94 گفت: ارتقای هتلینگ بیمارستان ها در برنامه های طرح تحول سلامت دیده نشده است.

سلامت نیوز:  عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به ساماندهی و ارتقای وضعیت هتلینگ بیمارستان های کشور در سال 94 گفت: ارتقای هتلینگ بیمارستان ها در برنامه های طرح تحول سلامت دیده نشده است.

محمدحسین قربانی در گفت و گو با پانا، با اشاره به وضعیت هتلینگ بیمارستان های کشور اظهار داشت: یکی از برنامه هایی که در طرح تحول سلامت باید به آن پرداخته شود، موضوع ارتقای وضعیت هتلینگ بیمارستان ‌هاست که امیدواریم با توجه به بودجه ای که به این طرح اختصاص داده شده هتلینگ بیمارستان ها بهبود یابد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه هتلینگ بیمارستان ها برای استفاده بیماران باید با کیفیت باشد، گفت: وزارت بهداشت باید برای افزایش رضایتمندی بیماران، بیمارستان ها را به استاندارد جهانی نزدیک کند که ارتقای هتلینگ بیمارستان ها این موضوع را محقق می کند.

وی با تأکید بر اینکه ارائه امکانات مناسب به همراهان بیمار ضروری است، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت برای بازسازی هتلینگ بیمارستان ها با حمایت دولت می تواند در سال 94 اقدامات موثری انجام دهد. ضمن اینکه طبق اعلام وزارت بهداشت گسترش اورژانس بیمارستانی و توجه به بهداشت محیط از مهم ترین ماموریت حوزه سلامت در سال 94 است.

این نماینده مجلس با اشاره به اعتبار اختصاص یافته در بخش هتلینگ بیمارستان ها گفت: در سال گذشته حدود 600 میلیارد تومان هزینه هتلینگ بیمارستان ها در سراسر کشور شده که در سال جاری این رقم اندکی افزایش یافته است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha