سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد خبر: 145119

همزمان با اولین روز هفته سلامت صبح امروز همایش صبحانه سالم با هدف آشنایی شهروندان با یک صبحانه کامل در پارک تهرانی در خیابان قزوین برگزار شد.

سلامت نیوز: همزمان با اولین روز هفته سلامت صبح امروز همایش صبحانه سالم با هدف آشنایی شهروندان با یک صبحانه کامل در پارک تهرانی در خیابان قزوین برگزار شد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، هفته سلامت از امروز با شعار «ایمنی غذا از مزرعه تا سفره» آغاز شد.
به مناسبت اولین روز این هفته صبح امروز در پارک تهرانی واقع در خیابان قزوین تهران همایش صبحانه سالم با همکاری سازمان غذا و دارو و شهرداری تهران برگزار شد.
در این همایش شهروندان و به خصوص کودکان دبستانی با یک صبحانه سالم و کامل آشنا شدند و خصوصیات مواد غذایی سالم را که برای صبحانه نیاز است فرا گرفتند.
در حاشیه این همایش حسین رستگار مدیر کل آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو صبحانه کامل را صبحانه‌ای دانست که نیازهای بدن را تأمین می‌کند.
نان و لبنیات ویژگی یک صبحانه کامل
وی با بیان اینکه در بعضی موارد مشاهده شده که کودکان به جای خوردن یک صبحانه کامل شامل نان و لبنیات متأسفانه کیک و بیسکویت می‌خورند و به جای شیر صبح اول وقت نوشابه مصرف می‌کنند.
رستگار در مورد چرایی انتخاب این منطقه از شهر تهران برای برگزاری همایش گفت: خیابان قزوین یکی از مناطق پرجمعیت تهران محسوب می‌شود و مردم ساکن آن اشتیاق بیشتری نسبت به آموزش و فراگیری مطالب مرتبط با سلامت دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha