دبیرهمایش‌های سلامت و زندگی از ادامه تشکیل سلسله همایش‌های سلامت و زندگی تحت عنوان آموزش برای تغییر، با موضوع "آرتروز زانو " در روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه از ساعت 17 خبر داد.

سلامت نیوزدبیرهمایش‌های سلامت و زندگی از ادامه تشکیل سلسله همایش‌های سلامت و زندگی تحت عنوان آموزش برای تغییر، با موضوع "آرتروز زانو " در روز پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه از ساعت 17 خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر توحید سیف برقی با اشاره به جذابیت‌های علمی این همایش، به همکاری انجمن علمی پزشکی ورزشی ایران، دانشگاه علوم پزشکی تهران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، خبرگزاری ایسنا و گروه‌های هنری مختلف در این برنامه اشاره کرد.
وی افزود: در این جلسه سه ساعته ، موضوعاتی مانند " پیشگیری و درمان آرتروز و ملاحظات اقدامات جراحی "مطرح می گردد. در این برنامه پروفسور دکتر سید محمد جواد مرتضوی متخصص ارتوپدی و فوق تخصص زانو و لگن و دکتر فرزین حلب چی متخصص پزشکی ورزشی و عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
وی افزود: این همایش‌ها همانند دو سال اخیر بصورت ماهانه، در اولین پنجشنبه هرماه بصورت رایگان، از ساعت 17 در محل مجموعه فرهنگی- هنری ایوان شمس (بالاتر از میدان گلها، تقاطع اتوبان کردستان و جلال آل احمد) برگزار خواهد شد.
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: سیف حضور در همایش برای عموم رایگان می باشد. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر شماره تماس 88015227 الی 9 آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز از ساعت 9صبح لغایت 6 عصر می باشد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha