سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کد خبر: 145190

لاریجانی از نظام مندتر شدن بودجه های تخصیصی حوزه بهداشت و درمان در سال 94خبر داد.

سلامت نیوز: لاریجانی از نظام مندتر شدن بودجه های تخصیصی حوزه بهداشت و درمان در سال 94خبر داد. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آریا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان نکویی قم آرامش وضع بهداشت و درمان در سال 93 را از دستاوردهای اجرای طرح تحول نظام سلامت دانست.

وی با اشاره به اجرای  یکساله طرح تحول نظام سلامت اظهار داشت:اجرای این طرح باعث ایجاد آرامش در بخش بهداشت و درمان کشور شده است.

وی با اشاره به اختصاص بودجه از یارانه ها و منابع دیگر به این طرح تصریح کرد:در سال 94 بودجه های تخصیصی ، نظام مندتر شده است به گونه ای که یک درصد از مالیات بر ارزش  افزوده و مبلغی هم از یارانه ها برای آن در نظر گرفته شده است.

لاریجانی تجربیات سال قبل را ، قدمی مهم برای ساماندهی این طرح در سال 94 برشمرد و گفت:نبود بیمه همگانی برای همه مردم یکی از نقایص این طرح است که باید امسال دنبال شود تا مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

رئیس مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تطبیق این طرح با سایر بخش ها تاکید کرد:تا یکسال بهسازی صورت گیرد و طرح ساماندهی بهتری پیدا کند.

لاریجانی افزود:البته این طرح باید بطور جدی تر در برنامه ششم کشور در نظر گرفته شود تا دولت متوازن بشود و بخشی از کارها به بخش خصوصی سپرده شود تا دولت بار سبک تری بر دوش بکشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha