چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
کد خبر: 145259

مدیر شبکه سه توضیحاتی را درباره‌ی سریال «در حاشیه» مطرح و تاکید کرد که «بینندگان می‌توانند ماجراهای «درحاشیه» را پس از «شمعدونی» پی بگیرند».

سلامت نیوز: مدیر شبکه سه توضیحاتی را درباره‌ی سریال «در حاشیه» مطرح و تاکید کرد که «بینندگان می‌توانند ماجراهای «درحاشیه» را پس از «شمعدونی» پی بگیرند».

او همچنین درباره ادامه‌ی داستان «در حاشیه» هم گفت: از بین چند سوژه‌ای که مدنظر است، یک موضوع نهایی و انتخاب خواهد شد؛ البته شخصاً از بین سوژه‌های مطرح شده با موضوع حضور شخصیت‌های این سریال در زندان بیش‌تر موافقم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، میرحسینی توضیح داد، مجموعه تلویزیونی «در حاشیه» از ابتدا برای سه بخش 30 قسمتی (مجموعاً 90 قسمت) طراحی شده بود و بر اساس همان طرح اولیه و البته با اندکی تغییرات انجام شد.

مدیر شبکه سه سیما تصریح کرد: همزمان با تولید قسمت‌های آغازین، تصمیم گرفته شد تا این مجموعه تلویزیونی در نوروز 94 و پس از ایام شهادت حضرت زهرا (س) پخش شود که این موضوع به فرایند تولید، شتاب و سرعت بیشتری داد.

سید غلامرضا میرحسینی با اشاره به اینکه مجموعه تلویزیونی «درحاشیه» با استقبال کم نظیر مخاطبان مواجه شده است، گفت: البته انتقادات و پیشنهادهایی هم دریافت کردیم که بابت این اظهار نظرها از همه مخاطبان سپاسگزاری می‌کنیم.

میرحسینی افزود: به‌ تدریج و پس از پخش 15 قسمت با توجه به شرایط ویژه تولید، روند فیلمنامه و تعداد زیاد هنرپیشگان تصمیم گرفته شد که این مجموعه در فاز اول با 27 قسمت به کار خود پایان دهد و پس از آن مجموعه «شمعدونی» به کارگردانی آقای سروش صحت از شبکه سه سیما پخش شود.

مدیر شبکه سه سیما با توضیح این مطلب که تولید فاز دوم مجموعه «درحاشیه» پس از وقفه‌ای کوتاه آغاز می‌شود، گفت: از بین چند سوژه‌ای که مدنظر است، یک موضوع نهایی و انتخاب خواهد شد؛ البته شخصاً از بین سوژه‌های مطرح شده با موضوع حضور شخصیت‌های این سریال در زندان بیش‌تر موافقم و معتقدم که لوکیشن واحد و حضور آدم‌های مختلف از اقشار جامعه و ماجراهای متعدد این آدم‌ها، خود به خود کشش و جذابیت تولید 30 قسمت را دارد.

وی اظهار امیدواری ‌کرد، فاز دوم مجموعه «درحاشیه» هم با کیفیت و مطلوبیت بیش‌تری تولید می‌شود، تا در معرض دید علاقه‌مندان به این سریال قرار گیرد.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha