وزیربهداشت در پاسخ به ادامه گلایه پرستاران گفت:برخی پرستاران مقداری کم‌لطفی کردند،اگر مقایسه کنند با دو سه سال قبل،متوجه می‌شوند ما در این حوزه کم کار نکردیم،واقعاً جاهای دست ما بسته است وگرنه من از خدا می‌خواهم همه آنها را رسمی کنم.

سلامت نیوز:  وزیربهداشت در پاسخ به ادامه گلایه پرستاران گفت:برخی پرستاران مقداری کم‌لطفی کردند،اگر مقایسه کنند با دو سه سال قبل،متوجه می‌شوند ما در این حوزه کم کار نکردیم،واقعاً جاهای دست ما بسته است وگرنه من از خدا می‌خواهم همه آنها را رسمی کنم.

سید حسن هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره ادامه مشکلات پرستاران و گلایه آنان از بدقولی‌های که عنوان می‌کنند شما به عنوان وزیر بهداشت و وزیر تعاون به قول‌های خودتان عمل نکردید، اظهار داشت: ما حرفی نزدیم که عمل نکرده باشیم.

س: همان قولی که برای لحاظ شدن 250 تعرفه پرستاران دادید.

هاشمی: آن مطلب برای بخش خصوصی بود که به شورای عالی بیمه ارائه شد و منتظریم هر چه زودتر تصمیم گیری شود و متعاقباً اعلام شود. بنده از روز اول هم گفتم تعرفه برای بخش خصوصی است، به دلیل اینکه در بخش دولتی نیاز به منابع مالی است و در این حال برای پرستاران نیز بیکار ننشستیم، یک کارهای کردیم، خودشان هم می‌دانند.

س: پس علت ادامه گلایه‌های آنان چیست؟

هاشمی: خُب، مگر خود شما در رسانه کار می‌کنید از وضعیت کاری خودتان گلایه ندارید. به هر حال هر کسی حقوق بیشتری بگیرد شاید کمتر گلایه کند.

س: آیا این گلایه‌ها ریشه در انتخابات نظام پرستاری دارد؟

هاشمی: من وارد آن قصه نمی‌شوم، ولی بعضی از پرستاران مقداری کم لطفی کردند، چون همه این‌ها (معترضان)؛ پرستاران کل کشور نمی‌شوند، البته از نظر ما محترم هستند، ولی در حق ما کمی کم‌لطفی کردند، اگر مقایسه کنند با دو سه سال قبل، متوجه می‌شوند ما در این حوزه کم کار نکردیم البته تا آنجایی که دست ما باز است زیرا یکسری جاها دست ما بسته است. کمبود نیرو است، شرکتی بودن آنان است، یکسری از آنها قرادادی هستند که می‌خواهند رسمی شوند که این موارد دست ما نیست وگرنه من از خدا می‌خواهم، همه آنها را رسمی کنم و تعداد را دو برابر کنیم، ولی دولت و مجلس هم با مشکلاتی مواجه است و باید همه ما این مشکلات کشور را نیز درک کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha