چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۲

دقایق اولیه بامداد روز گذشته، زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و مأموران کلانتری سیدی مشهد از مرگ جوان 25ساله ای در بیمارستان امدادی خبر دادند که به ضرب چاقو مجروح شده بود.

سلامت نیوز: دقایق اولیه بامداد روز گذشته، زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و مأموران کلانتری سیدی مشهد از مرگ جوان 25ساله ای در بیمارستان امدادی خبر دادند که به ضرب چاقو مجروح شده بود. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان دقایق اولیه بامداد روز گذشته، زنگ تلفن همراه قاضی ویژه قتل عمد به صدا درآمد و مأموران کلانتری سیدی مشهد از مرگ جوان 25ساله ای در بیمارستان امدادی خبر دادند که به ضرب چاقو مجروح شده بود.

 در پی دریافت این خبر، قاضی سیدجواد حسینی به همراه افسر جنایی پلیس آگاهی و پزشک قانونی عازم بیمارستان شد. جسد مربوط به جوان ورزشکاری در رشته بوکس بود که با وارد آمدن ضربه عمیق چاقو به سینه اش کشته شده بود. 

در بررسی های مقدماتی مشخص شد که جوان مجروح توسط نزدیکانش به بیمارستان شهیدکامیاب منتقل شده است. اظهارات نزدیکان مقتول، راز این جنایت در پی یک درگیری خانوادگی را برملا کرد.

تحقیقات قاضی شعبه 211 دادسرای مشهد بیانگر آن بود که جوان 25ساله توسط برادر بزرگ ترش مورد اصابت چاقو قرار گرفته است. بنابراین قاضی حسینی با صدور دستوری از مأموران کلانتری سیدی مشهد خواست تا شبانه برای دستگیری متهم اقدام کنند. 

در حالی که عقربه های ساعت 3 بامداد را نشان می داد، گروهی از مأموران انتظامی با فرماندهی سرگرد امینی راد (رئیس کلانتری سیدی) و با انجام یکسری تحقیقات گسترده موفق شدند برادر 34 ساله مقتول را به اتهام ارتکاب قتل عمدی دستگیر کنند. گزارش خراسان حاکی است: اگرچه متهم در ابتدا سعی داشت قتل برادرش را انکار کند اما وقتی در برابر سوالات تخصصی مقام قضایی قرار گرفت چاره ای جز بیان حقیقت ندید و به وارد آوردن ضربه چاقو اعتراف کرد.

با اعتراف این مرد به جنایت و در حالی که خورشید آسمان مشهد را روشن کرده بود، وی با صدور دستور بازداشت موقت از سوی قاضی ویژه قتل عمد، در اختیار کارآگاه نجفی (افسر پرونده) قرار گرفت تا بررسی های بیشتری در این باره انجام شود.

متهم این پرونده جنایی در ادامه اعترافات خود گفت: ماجرای اختلاف ما به چند روز قبل بر می گردد. وی افزود: من و برادرم با یکدیگر باجناق هستیم و قرار بود روز جمعه را دور هم باشیم و بعد از صرف غذا والیبال بازی کنیم. آن روز برادرم توپ والیبال خریده بود که در همین اثنا مشاجره لفظی جزئی با این بهانه که تو فقط در اختیار همسرت هستی! آغاز شد و همسر من که از این جملات عصبانی شده بود 2ظرف را از روی اپن آشپزخانه برداشت و محکم به زمین کوبید ولی برادرم فکر کرد که او ظرف ها را به طرف او پرت کرده است. در همین هنگام نیز همسرم با چاقو توپ والیبال او را پاره کرد. برادرم نیز که به خشم آمده بود طناب لباس ها را برید و بدین ترتیب اختلافات ما شروع شد.

روز بعد هم پدرخانمم برای آشتی دادن ما وارد ماجرا شد اما کدورت ها برطرف نشد تا این که بعد از آن پدر خانمم احساس می کرد هنوز ما با یکدیگر مشکل داریم سیلی به دخترش زد و او را از دخالت در کارهای 2برادر برحذر داشت اما همسرم که باردار بود به شدت ناراحت شد و برادرم را عامل این درگیری می دانست. 

وی در ادامه اضافه کرد: تا این که شب هنگام ناگهان من از شدت عصبانیت چاقوی آشپزخانه را برداشتم و به طبقه اول ساختمان که برادرم در آن سکونت داشت رفتم. وقتی او در منزل را باز کرد در یک لحظه چاقو را در سینه اش فرو بردم که چاقو کج شد و به قلبش اصابت کرد اما اکنون بسیار از کرده خودم پشیمانم و تازه متوجه شدم که به خاطر یک لحظه عصبانیت آنی آن هم برای «هیچ» برادرم را به قتل رسانده ام. این گزارش حاکی است: به دستور قاضی ویژه قتل عمد جسد جوان بوکسور به پزشکی قانونی منتقل شد و بررسی های کارآگاهان درباره این جنایت ادامه یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha