مدیر مسئول نشریه طبیب از همکاران پزشک خود خواست تا در انتخابات نظام پزشکی به شکل گزینشی عمل نکرده و به ائتلاف ها رای دهند.

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز دکتر فرهاد تیمورزاده، اظهار داشت: حضور یک شخص بدون همفکری دیگران تاثیری در رسیدن به اهداف و افزایش کارائی نظام پزشکی ندارد و برای محقق شدن برنامه ها و هماهنگی اعضای سازمان منطقی است تا به جای گزینش افراد به ائتلاف ها رای داد.

وی افزود: یکی از عوامل موثر بر انتخابات پرشورسازمان نظام پزشکی، مشارکت گسترده پزشکان عمومی است که بیش از دیگران در سرنوشت انتخابات تاثیر دارند و حضور گسترده آنان ،فارغ از نوع انتخابی که انجام می دهند واجد اهمیت است.

این نامزد پنجمین دوره انتخابات نظام پزشکی گفت: جامعه پزشکی  در صورتی می تواند از سازمان صنفی خود  امکان  مطالبه بیشتر  داشته باشد  که اکنون حضور قدرتمندی در انتخابات داشته باشد.

وی اضافه کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری ما باید بیماری داشته باشیم که غیر از رنج بیماری دغدغه دیگری نداشته باشد در حالی که بسیاری از افراد جامعه و حتی اعضای جامعه پزشکی در شرایط فعلی اگر کارش به بیمارستان بکشد شیرازه خانواد ه اش از هم می پاشد لذا نظام پزشکی باید در جهت رفع این معضل اقدامات اساسی انجام ندهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha