پنجشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: 145406

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای پروژه تونل غیرقانونی گلاب 2 تهدیدی برای زمین پاک و حفاظت از آب و خاک است.

سلامت نیوز: مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال و بختیاری گفت: اجرای پروژه تونل غیرقانونی گلاب 2 تهدیدی برای زمین پاک و حفاظت از آب و خاک است.

«شهرام احمدی» در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دوم اردیبهشت به‌عنوان روز زمین پاک از سوی سازمان جهانی یونسکو نام‌گذاری شده است که شعار آن با عنوان «زمین پاک با حفاظت از آب و خاک» باید در عمل مورد توجه قرار گیرد.

وی مدیریت و مصرف بهینه‌ی آب، کاهش آلودگی زمین، کاهش آلودگی‌های مخرب محیطی و دفع و بازیافت صحیح پسماندها و پس‌آب‌ها را از مهمترین اهداف برای تحقق شعار زمین پاک برشمرد.

احمدی اجرای پروژه تونل غیرقانونی گلاب 2 را تهدیدی برای زمین پاک و حفاظت از آب و خاک دانست و گفت: تاکنون شرکت آب‌نیرو برای اجرا و عملیاتی شدن پروژه تونل گلاب 2 هیچ اقدامی نکرده است، چون انجام هر عملیاتی در این زمینه تنها با دریافت مجوز از اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان امکان‌پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه عملیاتی که مشمول ارزیابی محیط‌زیست شود و از این اداره‌کل مجوز اخذ نکند را به لحاظ قضایی متوقف می‌کنیم.

احمدی هم‌چنین بر لزوم همدلی و هم‌زبانی مردم با این اداره‌کل برای حفاظت از منابع طبیعی و محیط‌زیست استان تأکید کرد و از مردم خواست، در این زمینه نیز با اداره‌کل حفاظت محیط‌زیست همراهی کنند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha