به گفته عضو مجمع سازمان نظام پزشکی، رسیدگی به مشکل اشتغال و بیمه پزشکان عمومی جوان باید اولویت سازمان نظام پزشکی باشد.

دکتر سید رضا رئیس کرمی در گفتگو با خبرنگار سلامت نیوز اظهار داشت: سازمان نظام پزشکی با توجه به جایگاه بزرگی که دارد می تواند از ظرفیت های قانونی خود در راستای حل مشکلات جامعه پزشکی بیش از عملکرد موجود استفاده کند.

وی افزود:سازمان نظام پزشکی دارای مجمع عمومی، متشکل از منتخبان سراسر کشور است که در واقع پارلمان آن به حساب می‌ آید اما از این ظرفیت به درستی استفاده نشده و جنبه تشریفاتی پیدا کرده است در حالی که مشارکت فعال این مجمع در سیاستگذاری های سازمان می تواند به بهبود عملکرد آن منجر شود

عضو مجمع سازمان نظام پزشکی درباره انتخابات آتی این سازمان در 27 دی گفت: متاسفانه اطلاع رسانی در این زمینه خیلی کم بوده و بسیاری از پزشکان موفق به ثبت نام نشدند به طوری که وزارت بهداشت مجبور به تمدید زمان ثبت نام شد.

وی ادامه داد: اگر میزان مشارکت پزشکان در این انتخابات کم باشد قطعا نمایندگان واقعی به سازمان راه پیدا نخواهند کرد و امیدوارم همکاران بنده با حضور گسترده در این انتخابات به برگزاری انتخابات واقعی تر کمک کنند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مشارکت در شهر های کوچک بیشتر است و گرایش صنفی دارد اما در شهرهای بزرگ مثل تهران مشارکت کمتر است و ضروری است که اطلاع رسانی و تبلیغات بیشتری در شهر های بزرگ صورت بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha