جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷
کد خبر: 145458

شهردار تهران با بیان اینکه ورزش به عنوان موضوعی مهم همواره در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: توجه به امر سلامت بانوان که نقش اساسی و محوری در سلامت خانواده دارد، همیشه در دستور کار ما بوده است.

توجه به سلامت بانوان در دستورکار شهرداری تهران

سلامت نیوز:شهردار تهران با بیان اینکه ورزش به عنوان موضوعی مهم همواره در دستور کار شهرداری قرار دارد، گفت: توجه به امر سلامت بانوان که نقش اساسی و محوری در سلامت خانواده دارد، همیشه در دستور کار ما بوده است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبرگزاری ایسنا، محمدباقر قالیباف در مراسم پیاده‌روی خانوادگی که صبح روز جمعه همزمان با هفته سلامت با حضور وزرای بهداشت و ورزش در بوستان جوانمردان برگزار شد، گفت: خوشحالم که بگویم طی 10 سال حضور خود در شهرداری تهران، ورزش را به عنوان موضوعی مهم در دستور کار قرار دادم و به همت مردم و دست‌اندرکاران در این دوره طولانی و با توجه به مشکلات اقتصادی مردم که منجر به کاهش دو فرهنگ مطالعه کتاب و ورزش شده بود، توانستیم در هر دو عرصه فرهنگ و ورزش اقداماتی انجام دهیم.

وی افزود: در این راستا توانسته‌ایم خدمات فرهنگی و ورزشی را به صورت رایگان و یا با کمترین هزینه ارائه کنیم به طوری که امروز شهروندان ما از هر جا که در طول 300 متری خود حرکت کنند، به یک مرکز فرهنگی و ورزشی می‌رسند.

شهردار تهران همچنین با تاکید بر حضور پررنگ نقش زنان در ورزش همگانی گفت: توجه به امر سلامت بانوان که نقش اساسی و محوری در سلامت خانواده دارند، همیشه در دستور کار ما بوده است.

 محمدباقر قالیباف ، شهرداری تهران ، شهردار تهران ، هفته سلامت

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha