جمعه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 145461

وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه امیدواریم دولت به تدریج بتواند امکانات بهداشتی را برای آحاد مردم فراهم کند، عنوان کرد: همه طرح‌های ملی و سراسری دستگاه‌های مختلف باید دارای پیوست سلامت با ضمانت اجرایی داشته باشند.

پیاده‌روی وزرای بهداشت و ورزش در هفته سلامت

سلامت نیوز: وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه امیدواریم دولت به تدریج بتواند امکانات بهداشتی را برای آحاد مردم فراهم کند، عنوان کرد: همه طرح‌های ملی و سراسری دستگاه‌های مختلف باید دارای پیوست سلامت با ضمانت اجرایی داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازخبرگزاری پانا، سید حسن هاشمی همزمان با هفته سلامت در مراسم پیاده‌روی خانوادگی که با حضور وزیر ورزش و جوانان و شهردار تهران در بوستان جوانمردان تهران برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های دستگاههای مختلف نه تنها نباید از نظر روحی، روانی و جسمی به سلامتی مردم آسیب برساند بلکه در عین حال طرح‌های سراسری و ملی باید دارای پیوست سلامت باشند.

وزیر بهداشت افزود: مردم باید به فکر سلامتی خود باشند. درمان آخرین مرحله حوزه سلامت است و مردم باید از سلامت خود مراقبت کنند تا دچار عارضه نشوند.

وی گفت: این برنامه را با همکاری وزارت ورزش و جوانان و شهرداری تهران برگزار کردیم و امیدواریم که مردم برای کاهش وزن و پیشگیری از افزایش وزن، فعالیت های فیزیکی مانند پیاده روی را انجام دهند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha