دکتر اسماعیل میرفخرایی مهمترین هدف همایش ساماندهی تبلیغات رسانه ای را واکسینه کردن مردم در برابر اطلاعات غلط پزشکی دانست .

 به گزارش خبرنگار سلامت نیوز عضو کمیته همایش فوق اظهار داشت :  متاسفانه اطلاع رسانی غلط در مسائل پزشكی ، گرفتاری ها و آسیب های بسیاری را در پی دارد و وظیفه انسانی، حرفه ای و اجتماعی  رادیو سلامت حكم می كرد كه چنین همایشی را در دفاع از حقوق مردم  برگزار کند.

وی با اشاره به تجربیات 40ساله خود  در رادیو و تلویزیون ،رادیو سلامت را رسانه  ای عینی دانست که به نیازهای واقعی مخاطب پاسخ می دهد و به تغییر و اصلاح  رفتار در آنان می انجامد.

تهیه کننده و مجری برنامه های علمی گفت : بسیاری از مقالات رسیده به همایش ، زمینه های مشتركی داشتند اما كپی برداری نبودند. همچنین   در ترکیب کمیته علمی این همایش ترکیبی از پزشکان ، افراد رسانه ای ، پژوهشگران دانشگاهی و نمایندگان قوه قضائیه حضوردارند که این مساله به بررسی همه جانبه موضوع همایش کمک می کند.

وی خاطر نشان کرد : نباید انتظار معجزه از این همایش داشته باشیم مهم اطلاع رسانی و انتقال پیام به مردم است تا آنها نسبت به تبلیغات های کاذب پزشکی حساس شوند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha