آقای وزیر مسوولین و كسانی كه بی تفاوت هستید ,چكونه شب راحت میخوابید .این یك برده داری مدرن هست كه ما زحمت بكشیم عده ای در این وزارت بیدرد و قارون وار دسترنج مارا بخورند و قارون وار زندگی كنند .

نامه یک پرستار به مسئولین:این یک برده داری مدرن است

سلامت نیوز:محمد باقری ، پرستار بیمارستان امام رضا(ع)،مشهد مقدس طی نامه ای سرگشاده که خطاب به مسئولین نوشته و به سلامت نیوز ارسال کرده نوشت:

آقایان مسوولین محترم
در هر رده وزارت و مسوولیتی,كه برای حق و حقوق پرستاران سنگ اندازی میكنید یا بی تفاوت هستید.یادتان باشد قرار نیست تا ابد زنده بمانید قرار نیست شمارا با قالیچه سلیمان و تاج مسوولیت با خدم و هشم از این دنیا به منزل آخرت منتقل كنند,یادتان باشد ضمانتی نیست و نشده كه شما و خانواده های دلبندتان روی تخت بیمارستانها یا اورژانسها نخوابید.
ما و نه هیچ پرستاری راضی به خوابیدن كسی روی تخت بیمارستان نیست خداوند متعال میفرماید:و من نعمره ننكسه فی الخلق یعنی ما به هر كس عمر طولانی بدهیم از خلقتش یعنی سلامتی او كم میكنیم پس نگذارید آن وقت قدر و منزلت پرستار و سختی كار پرستاری را بفهمید و لمس كنید قرار نیست گروهی متخصص شما را احیاء قلبی ریوی كنند یا 24 ساعته از شما مراقبت كنند .انها كسی نیستند جز پرستاران همین مملكت .


پرستاران ایران در تمام دنیا  برجسته و شناخته شده هستند و در تخصص علمی تجربی از هیچ جای دنیا كم ندارندوحتی برترند.شك نكنید روزی قدر و منزلت پرستار و پرستاری را خداوند عادل به شما نشان خواهد داد.

چگونه شماجهت مسافرت حاضرید با استقامت ترین و محكم ترین و بهترین وسیله نقلیه را برای آسیب ندیدن و سلامتی خودتان انتخاب كنید و هزینه كنید ولی حاضر نیستید كسی كه سلامتی را به شما هدیه میدهد در مقابل از دست رفتن سلامتی خودش و خانواده اش,خق و حقوقش را نه بیشتر بلكه عادلانه بپردازید.


یادتان باشدو شك نكنید اگر ظلمی میشود به پرستار با شیفتهای طولانی و در آمد بسیار كم و خستگیهای جسمی و روحی ناشی از این شغل شریف  حتما دودش به چشم خودتان خواهد رفت و این عین عدالت خداوند عادل هست .


آِیا شخصیت و نام مبارك امیر مومنان را فقط برای بزرگ نشان دادن خودتان به عنوان شیعه میبریدو خلاصه میكنید . كاش حداقل از هزاران جمله گرانبهای امیر مومنان و عدالتخواهان فقط یكی را سر لوحه زندگیتان قرار دهی كه میفرماید: آنچه برای خود می پسندید برای دیگران هم بپسندید .


چگونه هست  ادعای عدالت خواهیتان گوش زمین و زمان را كر كرده است و چگونه است در كشورهای به گفته خودتان  دشمن,كافر,ضد حقوق بشر و استعمارگراین چنین تبعیض و ظلمی نیست به ای این قشر زحمتكش .


وقتی اعتراض میكنیم به این ظلمی كه به ما میشود . وزیر بهداشت میگوید اینها (پرستاران معترض) نماینده همه پرستاران نیستند مگر توقع داریدهمه پرستاران بیماران را رها كنند و به تهران بیاییند. این حرف را یك بچه خردسال باید باور كند و در شان ایشان نیست.


اگر راست میگویید در یك برنامه زنده تلویزیونی رای پرستاران را با یك شماره پیامك نظر سنجی كنید.چگونه است كه برای هزاران موضوع در برنامه های زنده تلویزیونی نظر سنجی میكنید .

مثلا عملكرد آقای كی روش سر مربی تیم فوتبال. یا مثلا تیم آْلمان چند قهرمانی كسب كرده و خیلی موضوعات بیهوده دیگر .


آقای وزیر ، مسوولین و كسانی كه بی تفاوت هستید ,چكونه شب راحت میخوابید .این یك برده داری مدرن هست كه ما زحمت بكشیم عده ای در این وزارت بیدرد و قارون وار دسترنج مارا بخورند و قارون وار زندگی كنند .

خداوند متعال در قرآن كریم میفرمایند: ( و نرید ان نمن علی الذین الستضعفو فی الارض و نجعلهم اُُئمه و نجعلهم الوارثین)روزی مستضعفان وارثان زمین خواهند شد و ظالمان شرمسار و عذاب خواهند شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • sedi ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    7 0
    عالی بود درد دل ما بووود خدا میدونه فقط چه شبایی رو ماصب میکنیم
  • زینب ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    9 0
    تا زماني كه مافياي پزشکي در کشور ما باشه و پزشکان مدير یت و سلطه گري دیکتاتوری وزارت بهداشت ودانشگاها رو داشته باشن با پرستاران همانند بردها رفتار خواهد شد وبي عدالتي ها ادامه خواهد يافت
  • فریده ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    7 0
    چه بیان شیوایی.... به حقمون میرسیم همکار عزیز....
  • الهام ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    8 0
    همکار عزیز حرف شما حرف دل تمام پرستاران است،ولی کو گوش شنوا،من که امیدم رو به درست شدن اوضاع از دست دادم،بدبختی ما اینه که پرستارایی هم که در وزارت خونه هستن یا در نظام پرستاری تنها به فکر منافع خودشونن و صندلیاشون و پستشون،
  • احمد اسدي ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
    8 0
    خدا از دهنتان بشنود.اين دلنوشته ي ما براي خودمان نيز هر چند وقت يكبار بايستي مرور گردد.تا به وعده خداوند كه هر گز خلف وعده نمي كندمطمئن تر و در حقانيت خود براي احقاق حق كه موجب خشنودي او(حضرت حق ) است ترديد نداشته باشيم خدا حفظت كند حرف دلمان رازدي
  • احمد اسدي ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
    3 2
    يادتان نيست كه تعريف پرستاري فقط اطاعت محض از پزشك بودحال به يمن انقلاب شكوهمند اسلامي وايجاد سازمان نظام پرستاري و...حركت عدالتخواهانه كه انشالله ادامه دار است سخنگوي اين قشر در نامه به رياست جمهور وقت آنان را تماميت خواه مي خواند.اين يعني تغيير ماهوي مطمئنأادامه وپايداري به تغييرات بزرگتر مي انجامدماهم مانند همه اقوام تاريخ در حال پس دادن امتحان الهي هستيم.