رسول دیناروند گفت: عملکرد ناصر خسرو برای جبران کمبود دارویی کشور نیست و 98 درصد محصولات ارائه شده در ناصر خسرو پاسخگوی نیازهای غیر واقعی است و ضمانتی بر سلامت داروهای ارائه شده در این خیابان وجود ندارد.

98 درصد داروهای ناصر خسرو پاسخگوی نیازهای غیر واقعی مردم/

سلامت نیوز: رسول دیناروند گفت: عملکرد ناصر خسرو برای جبران کمبود دارویی کشور نیست و 98 درصد محصولات ارائه شده در ناصر خسرو پاسخگوی نیازهای غیر واقعی است و ضمانتی بر سلامت داروهای ارائه شده در این خیابان وجود ندارد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، رسول دیناروند رئیس سازمان غذا و دارو در حاشیه برنامه اعطای نشان برتر به تولیدکنندگان برگزیده در جمع خبرنگاران، افزود: هرگاه بتوانیم کمبود دارویی کشور را به صفر برسانیم، دیگر ناصر خسرویی وجود نخواهد داشت.

وی بیان داشت: در ناصر خسرو محصولاتی ارائه می‌شود که پاسخگوی نیازهای غیر واقعی است مانند داروهای بدنسازی، انواع داروهای مخدر، داروهای سقط جنین و داروهای مربوط به مصرف جنسی که همه به صورت قاچاق و تقلبی تولید می‌شوند.

دیناروند گفت: دو درصد داروهای باقیمانده که در ناصر خسرو ارائه می‌شود داروهایی است که در داروخانه‌ها کمبود داریم و این درصد کمبود دارو در داروخانه‌ها یعنی فرآیند تهیه قانونی دارو میسر نبوده است و وجود این داروها در ناصر خسرو به معنی تقلبی و غیر استاندارد بودن این اقلام دارویی است.

رییس سازمان غذا و دارو به مردم توصیه کرد: هیچگاه دارویی که در داروخانه نیست و در خیابان ناصر خسرو یافت می‌شود را تهیه نکنند زیرا ناصر خسرو محل ارائه محصولات تقلبی و قاچاق است و هیچ ضمانتی برای سلامت این نوع داروها وجود ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha