دکتر مصطفی معین طی نامه ای سرگشاده از حضور گسترده جامعه پزشکی در انتخابات سازمان نظام پزشکی تقدیر و تشکر کرد.

دکتر معین از مشارکت گسترده پزشکان در پنجمین انتخابات سازمان نظام پزشکی تقدیر کرد

به گزارش خبرنگار سلامت نیوز متن این نامه به شرح ذیل است  :

همكاران ارجمند و گرانقدر
وظیفه می‌دانم كه از حضور و مشاركت آگاهانه و مسئولانه جامعه فرهیخته پزشكی ایران در پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشكی و حسن اعتماد آنان به نامزدهای ائتلاف سپید، صمیمانه قدردانی كنم.
موفقیت چشمگیر اصلاح‌طلبان به رغم رد صلاحیت‌های گسترده و حذف چهره‌های خوشنام وخدمتگزار و كارآمد در استان‌های مختلف از جمله تهران،‌ فارس، یزد، گلستان،‌ ارومیه و... بیش از هر چیز محصول انگیزه‌مندی و احساس مسئولیت همكاران ارجمند و افزایش حدوداً سی درصدی مشاركت جامعه پزشكی در انتخابات است. تلاش‌های گرانقدر نهادهای مستقل مدنی و صنفی، انجمن‌های علمی و تخصصی و حضورداوطلبانه نامزدهای محترم و آرای آگاهانه شركت‌كنندگان مسئول در این انتخابات نشان داد كه نسبت میان مشاركت‌های مدنی و دموكراسی، نسبتی استوار و تعیین‌كننده است.
از این پس نیز وظایف ویژه‌ای در برابر یكایك منتخبان قرار می‌گیرد كه در دفاع از حقوق و منزلت اجتماعی و صنفی و معنوی جامعه پزشكی و حقوق و كرامت انسانی بیماران و نهایتاً تأمین سلامت جامعه گام‌های عملی بلندتری بردارند.
در میان مسائل و تنگناهای فراوان جامعه ما،‌ وضعیت نابسامان دارو و درمان و هزینه‌های كمرشكن آن برای توده مردم و عدم رعایت حرمت و حقوق مادی و معنوی جامعه پزشكان به ویژه پزشكان جوان از سوی دستگاه‌های رسمی ودولتی تا به آن حد حاد و نگران‌كننده هست كه نه تنها در دستور كار نهادهای صنفی از جمله سازمان نظام پزشكی بلكه در متن توجهات همه نهادهای مدنی وسیاسی ودستگاه‌های رسمی و غیررسمی قرار گیرد. امیدوارم با اهتمام اعضای محترم هیأت‌های مدیره نظام پزشكی در مناطق مختلف كشور، برای انتخاب نمایندگان فعال خود در مجمع عمومی و تشكیل شورای عالی سازمان نظام پزشكی، مدیریت جدید سازمان نظام پزشكی بتواند گام‌های ناپیموده را در ایفای نقش مستقل و موثر این نهاد بزرگ صنفی و مدنی بردارد. مجددا تأسف خود را از اعمال محدودیت و رد صلاحیت و غیبت چهره‌های پرتلاش و خدمتگزار و تأثیرگذار و اعمال برخی شیوه‌های غیر اخلاقی، مغایر با قانون و نابرابر در تبلیغات اعلام می‌دارم و تلاش و حضور ارزندة همكاران عزیز را در آفرینش این عزم ملی ارج می‌گزارم. پیروز این انتخابات ملی، جامعه پزشكی كشور است كه از این پس با همكاری صمیمانه همه منتخبان و رفاقت بعد از رقابت منتخبان، چشم‌‌اندازهای جدیدی فراروی ملت خواهد گشود، انشاالله.  


گفتنی است دکتر مصطفی معین سر لیست ائتلاف سپید با 2358 رای نفر دوم انتخابات سازمان نظام پزشکی در تهران شد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha