وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی احکام جداگانه‌ای اعضای حقیقی کمیته ملی کنترل سرطان جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

سلامت نیوز: وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی احکام جداگانه‌ای اعضای حقیقی کمیته ملی کنترل سرطان جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، با حکم وزیر بهداشت، دکتر اردشیر قوام زاده، دکتر حسن ابوالقاسمی، دکتر محمد علی محققی، دکتر محمد اسماعیل اکبری، دکتر فرهاد سمیعی، دکتر محمدرضا مسجدی و دکتر علی اکبر حقدوست به عنوان اعضای حقیقی کمیته ملی کنترل سرطان جمهوری اسلامی ایران منصوب شدند.

در متن این احکام آمده است:

« با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در مسوولیت‌های علمی و اجرائی کشور، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان عضو حقیقی کمیته ملی کنترل سرطان جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید. امید است با اتکال به یاری پروردگار و بهره‌مندی از مشارکت جنابعالی و استفاده از دانش و تجارب سایر متخصصین و صاحبنظران حوزه سرطان، اهداف برنامه جامع کنترل سرطان در کشور محقق گردد و با اجرای برنامه‌های مناسب در زمینه پیشگیری، تشخیص زودهنگام، درمان و مراقبت‌های تسکینی، بار بیماری سرطان در کشور به حداقل ممکن کاهش یابد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha