رئیس انجمن آترواسکلروزیس ایران به اعلام جزئیات برگزاری پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین پرداخت و گفت: در این گردهمایی سه روزه که از 22 اردیبهشت آغاز می‌شود مروری بر آخرین یافته‌های درمانی حوزه مربوط خواهیم داشت.

سلامت نیوز: رئیس انجمن آترواسکلروزیس ایران به اعلام جزئیات برگزاری پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین پرداخت و گفت: در این گردهمایی سه روزه که از 22 اردیبهشت آغاز می‌شود مروری بر آخرین یافته‌های درمانی حوزه مربوط خواهیم داشت. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا، دکتر مسعود قاسمی در این باره افزود: این همایش در جهت ارتقای دانش پزشکی در رشته قلب و تبادل نظر متخصصان این رشته و دست اندرکاران صنعت دارویی و تجهیزات پزشکی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان، مرکز تحقیقات آندووسکولار و انجمن علمی آترواسکلروزیس ایران از 22 تا 25 اردیبهشت ماه در گیلان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه در این گردهمایی سه روزه مروری بر آخرین یافته‌های درمانی حوزه مربوط چون افزایش فشار خون شریانی خواهیم داشت، گفت: معرفی داروهای ترکیبی نیز در این همایش مدنظر است که از جمله آنها می‌توان به قرص‌هایی حاوی ترکیبات توامان ضد لخته و انعقاد، ضد فشار خون و کاهنده چربی خون اشاره کرد.
رئیس پنجمین همایش قلب و فناوری‌های نوین ادامه داد:‌ آنفارکتوس حاد قلبی، درمان آنژیوپلاستی اورژانس و درمان‌های پیشرفته برای آن، اختلالات ریتم قلبی و درمان آریتمی با تکنیک مدرن کرایو یا سرمادهی، بررسی و ارزیابی آخرین دستاوردهای پزشکی در درمان نارسایی قلب، استنت‌های قلبی و عروقی، پیشگیری در بیماری‌های عروقی بویژه قلب و روش‌های مشترک متخصصان قلب و عروق و کلیه در درمان فشار خون از محورهای دیگر این همایش هستند.
قاسمی با توجه به اینکه پانل‌ها و کارگاه‌های عملی نیز برای این همایش تدارک دیده شده است که سخنرانان و اساتید داخلی و خارجی در آن حضور دارند، عنوان کرد:‌ علاوه بر این برای پرستاران قلب و عروق در بخش ویژه مراقبت‌های پس از جراحی‌های باز، مراقبت‌های پس از سکته، کت لب، آنژیوگرافی و .... پانل‌های مستقلی در نظر گرفته شده است.
رئیس انجمن آترواسکلروزیس ایران افزود: هر ساله این همایش در کلانشهرها برگزار می‌شود و سطح علمی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز بالاست و امیدواریم همایش پیش رو بر بار علمی همکاران بیافزاید و برای آنها مفید باشد.
به گفته قاسمی امتیاز بازآموزی کامل برای متخصصان و سایر پزشکان شرکت کننده از جمله پزشکان عمومی، متخصصان داخلی قلب، فلوشیپ های قلب و ... تعیین شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha