یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 145732

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به ضرورت حفظ محیط‌زیست گفت که در سال ۹۴ پنج تصفیه خانه صنعتی در پنج نقطه از استان گیلان راه‌اندازی می‌شود .

سلامت نیوز:  مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به ضرورت حفظ محیط‌زیست گفت که در سال ۹۴ پنج تصفیه خانه صنعتی در پنج نقطه از استان گیلان راه‌اندازی می‌شود .

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه جهان صنعت ،مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به ضرورت حفظ محیط‌زیست گفت: در سال ۹۴ پنج تصفیه‌خانه صنعتی در پنج نقطه از استان گیلان راه‌اندازی می‌شود.

طهمورث لاهوتی اشکوری با تاکید بر تعاملات دولت و ملت در جهت تحقق بخشیدن به شعار امسال بیان کرد: همانطور که از شعار امسال بر می‌آید، تلاش دولت و ملت باید در همدلی و همزبانی دو طرفه باشد و با انتظار یک جانبه نمی توان به همدلی رسید.وی با اشاره به لزوم محقق کردن شعار امسال در حوزه‌های مختلف گفت: اجرای شعار امسال در همه حوزه‌ها لازم و ضروری است و شرکت شهرک‌های صنعتی استان گیلان نیز به عنوان یکی از ارکان صنعت در استان، موظف به همکاری و همدلی با تولید‌کنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha