یکشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۸
کد خبر: 145752

شیوه بیدار شدن شما در صبح دقیقا نشان می‌دهد که تا انتهای روز چه وضعیتی دارید، بنابراین اینکه با چه روحیه‌ای از خواب بیدار شوید در روند کاری شما تاثیر چشمگیری دارد.

سلامت نیوز: شیوه بیدار شدن شما در صبح دقیقا نشان می‌دهد که تا انتهای روز چه وضعیتی دارید، بنابراین اینکه با چه روحیه‌ای از خواب بیدار شوید در روند کاری شما تاثیر چشمگیری دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از هفته نامه زندگی مثبت، جلوی بعضی صداهای ناخواسته که تحت‌کنترل شما نیستند را نمی‌شود گرفت اما اینکه زنگ تلفن‌همراهتان را طوری تنظیم کنید که با یک موزیک آرام و نشاط‌آور صبحگاهی بیدار شوید کاملا تحت ‌اختیار و اراده شماست. موزیک‌های بیدارباش صبح که اعصاب شما را به هم می‌ریزند اولین اشتباه صبحگاهی شما هستند.

علاوه بر این، ساعتتان را برای 2 بار کوک نکنید. در همان بار اول که صدای بیدارباش صبحگاهی را شنیدید از خواب بیدار شوید. اشتباه دوم انجام پرشتاب و همراه با استرس کارهای روزانه صبحگاهی مثل مسواک کردن، دوش گرفتن، صبحانه خوردن و کنترل کارهای روزانه‌تان است. یک ربع زودتر بیدار شوید تا با آرامش به فعالیت‌های روزانه و جاری‌تان بپردازید. با این کار با آرامش بیشتری سر کار حاضر خواهید شد.

خوردن یک صبحانه با فراغ خاطر چنان انرژی و آرامشی به شما خواهد داد که کل روز را با قدرت به شب خواهید رساند. از این 2 اشتباه که برایتان نام بردیم جدا دوری کنید تا نتایج شگفت‌انگیز آن را از نزدیک تجربه کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha