جانشین رئیس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری امروز را آخرین فرصت برای ثبت نام کاندیداها خواند و گفت: ثبت نام از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره های نظام پرستاری شهرستانها به هیچ عنوان تمدید نمی شود.

مهلت ثبت نام از کاندیداهای انتخابات نظام پرستاری تمدید نخواهد شد

سلامت نیوز: جانشین رئیس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری امروز را آخرین فرصت برای ثبت نام کاندیداها خواند و گفت: ثبت نام از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره های نظام پرستاری شهرستانها به هیچ عنوان تمدید نمی شود. 

فریدون خیری در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی نظام پرستاری گفت: با توجه به اینکه فرصت کافی برای ثبت نام از داوطلبان عضویت در هیئت مدیره های نظام پرستاری داده شده است دیگر زمان ثبت نام از کاندیداها تمدید نخواهد شد و امروز طبق آنچه در جدول زمان بندی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری پیش بینی شده است، آخرین فرصت برای ثبت نام از کاندیداها است.

وی افزود: به تمامی ستادها نیز اطلاع رسانی شده است که براساس قوانین جاری حاکم بر انتخابات امروز تا هر زمانی که مراجعه کننده داشته باشیم، در ستادها باز باشد و ثبت نام از متقاضیان کاندیداتوری صورت گیرد.

جانشین رئیس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری درباره میزان استقبال پرستاران برای کاندیداتوری در این مرحله از انتخابات گفت: هنوز نمی توان قضاوت کرد چون معمولاً همکاران پرستار به هر دلیل از جمله شرایط شغلی یا تکمیل نبودن مستندات، ثبت نام ها را به دقیقه های آخر موکول می کنند و بر اساس تجربه ای که بنده از انتخابات نظام پزشکی و نظام پرستاری دارم امید ما بیشتر به دیروز و امروز است.

وی در خصوص به حد نصاب رسیدن کاندیداها در شهرستان های مختلف نیز گفت: الان نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد زیرا آمار متغیر است به طوریکه به عنوان مثال ساعت 5 عصر دیروز در یک هیئت اجرایی شمار ثبت نام شدگان 9 نفر بود ولی ساعت 9 شب به 17 نفر رسید لذا باید تا اتمام زمان ثبت نام و جمع آوری نهایی آمارها منتظر ماند.

خیری افزود:  طبق جدول زمان بندی تا پایان وقت اداری امروز تا هر زمان که داوطلب به ستادها مراجعه کند، ثبت نام انجام می شود و از فردا آخرین مدارک و مستندات به هیئت های نظارت شهرستانها تحول داده می شود و از پس فردا (8  تا 30 اردیبهشت) به مدت 15 روز بررسی صلاحیت داوطلبین در هیئت های نظارت انجام شده و اسامی به هیئت های اجرایی شهرستان ها اعلام می شود.

وی با تأکید بر برگزاری انتخابات طبق جدول زمان بندی شده، ادامه داد: دوم و سوم خرداد نیز اسامی داوطلبان واجد شرایط اعلام شده و کاندیداهای رد صلاحیت شده از 4 تا 10 خرداد به مدت 5 روز فرصت اعتراض خواهند داشت تا شکایات واصله در هیئت مرکزی نظارت در فرصتی 7 روزه مورد بررسی قرار گیرد و تأیید صلاحیت شدگان جدید طی صورتجلسه به هیئت نظارت و اجرایی شهرستان اعلام شوند و نسبت به انتشار آگهی اسامی آنان به فوریت اقدام شود.

جانشین رئیس ستاد اجرایی مرکزی چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری توصیه کرد: به هر حال پرستاران علی رغم تمامی سختی ها و مشقاتی که دارند باید شرکت در انتخابات را نیز به عنوان یک عرق صنفی لحاظ کنند و انتظار است دوره به دوره شاهد شور و اشتیاق بیشتری از سوی همکاران برای مشارکت در این انتخابات چه به عنوان انتخاب شونده و چه در کسوت انتخاب کننده باشیم.

وی افزود: به هر حال در هر انتخاباتی دو دسته ذی نفع هستند یکی انتخاب شوندگان و دیگری انتخاب کنندگان و در این مرحله از انتخابات امیدواریم داوطلبان کاندیداتوری در چهارمین دوره انتخابات نظام پرستاری با شور و شوق بیشتری نسبت به دوره های گذشته از نظر کمیت و کیفیت به ستادها مراجعه کنند و ثبت نام کرده و مستندات خود را تحویل دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha