دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 145821

مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، اعلام کرد: مصرف خمیر مرغ در فرآورده‌های غذایی ممنوع است.

سلامت نیوز: مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، اعلام کرد: مصرف خمیر مرغ در فرآورده‌های غذایی ممنوع است. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  آنا، دکتر هدایت حسینی با بیان اینکه سیاست‌های سازمان غذا و دارو در خصوص استفاده از خمیر مرغ تغییری نکرده است، گفت: مصرف خمیر مرغ در فرآورده‌های غذایی همچنان ممنوع است.
مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو همچنین در خصوص مجوز صدور محصولات غذایی به خارج از کشور، گفت: صادرات محصولات غذایی با کنترل و نظارت سازمان ملی استاندارد صورت می‌گیرد ضمن اینکه در راستای حمایت از صادرات محصولات کشاورزی و غذایی، اجازه تولید صادراتی صرفا بر اساس معیار و ضوابط کشور مقصد و پس از ارائه مستندات و تائید گمرکات کشور و فقط برای صادرات داده می‌شود.
حسینی خاطرنشان کرد: تولید محصولات غذایی برای عرضه در کشور نیز بنا بر ضوابط و مقررات سازمان غذا و دارو و استاندارد‌های ملی کشور انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه عدم انطباق، با واحدهای متخلف برخورد قانونی به عمل می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha