دوشنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳

بازپرس کشیک قتل، جدیدترین جزئیات در خصوص خودکشی یک زن در برج میلاد را تشریح کرد.

سلامت نیوز:  بازپرس کشیک قتل، جدیدترین جزئیات در خصوص خودکشی یک زن در برج میلاد را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز، مجتبی حسین‌پور به فارس گفت: بر اساس روال قانونی و قضایی که در خصوص پرونده‌های مشابه انجام می‌گیرد، در این پرونده هم بررسی‌ها درباره هویت، سطح تحصیلات، سطح مالی و به طور کلی وضعیت فرد انجام شد.

او با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقداماتی که در این پرونده انجام شد بررسی وسایل همراه متوفی بود که در این میان وجود یک وصیت‌نامه را مشخص کردگفت: بررسی‌ها نشان داد که متوفی از وضعیت مالی مناسبی برخوردار بوده اما با توجه به وصیت‌نامه‌ای که به همراه داشته به دلایل کاملا شخصی دست به خودکشی زده است.

بازپرس ویژه قتل تهران گفت:  متوفی حتی چند دقیقه قبل از این کار با دوست خود تماس گرفته و این فرد را از تصمیم خود مبنی بر خودکشی آگاه کرده بود.

حسین پور با بیان اینکه به دلیل شرح مسائل خصوصی از بیان جزئیات این وصیت‌نامه معذوریم، گفت: رونده در شعبه 5 بازپرسی در حال بررسی است.

بازپرس کشیک قتل تاکید کرد: متوفی پس از پرتاب خود از طبقه چهارم مستقیم در کنار آب‌نما سقوط کرده و چون از گارد شیشه‌ای عبور کرده و هیچ مانعی وجود نداشته با اولین ضربه به سر و شکاف عمیق بر پیشانی جان خود را از دست داده، ضمن اینکه در اثر شدت ضربه تمام استخوان‌های بالا تنه هم خُرد شده است.

بازپرس حسین پور افزود:  با توجه به وضعیت ایمنی برج میلاد هیچ ایرادی به برج وارد نیست، اما چون این برج یک نماد در معرض توجه است حادثه رخ داده هم بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

سوم اردیبهشت امسال روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد که یک خانم حدود 48 ساله که به گفته یکی از نزدیکانش با قصد قبلی خودکشی وارد برج میلاد تهران شده، خود را به طبقات تجاری رسانده و با استفاده از خلوتی محیط به صورت ناگهانی خود را از طبقه چهارم لابی (طبقات تجاری) به پایین پرتاب کرده که در نهایت منجر به فوت او شده است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha