روز گذشته یکی از کارگران قدیمی کارخانه داروپخش با سقوط از طبقه چهارم ساختمانی، به زندگی اش پایان داد.

سلامت نیوز: روز گذشته یکی از کارگران قدیمی کارخانه داروپخش با سقوط از طبقه چهارم ساختمانی، به زندگی اش پایان داد.

یک مقام صنفی در کارخانه‌های محور غرب تهران در گفتگو با ایلنا با تایید این خبر، هویت این کارگر خدماتی ۴۵ ساله را «علی اکبری»، دارای ۴ فرزند و ۲۳ سال سابقه کار در شرکت دارو پخش و ساکن شهرستان شهریار اعلام کرد.

بر اساس اطلاعاتی که «رضا فرض‌علیان» عضو هیئت رئیسه شوراهای اسلامی کار غرب تهران در اختیار ایلنا قرارداده، حادثه در ساعت ۱۴روز گذشته (۷ اردیبهشت) پس از آن اتفاق افتاد که علی اکبری، کارگر خدماتی شرکت داروپخش از اتاق مدیرعامل این کارخانه خارج شد و خود را از طبقه چهارم ساختمانی در محوطه کارخانه به پایین پرتاب کرد. پس از حادثه او را به بیمارستان میلاد تهران منتقل کردند و حدود ۴ ساعت پس از بستری بودن در بیمارستان جان باخت.

به گفته منابع کارگری ایلنا، این کارگر دقایقی پیش از مراجعه به دفتر مدیرعامل، درباره دریافت وام با یکی از مدیران امور مالی داروپخش گفتگو کرده بوده است.

خبرنگار ما در تماسی تلفنی با یکی از بستگان علی اکبری (برادر همسر او) مطلع شد که ظهر امروز (۸ اردیبهشت) پیکر او در آرامگاهی واقع در شهریار به خاک سپرده شده است. این فرد به دلیل شرایط خاص خانواده در موقعیت کنونی قادر به ارائه اطلاعات بیشتر به خبرنگار ما نبود.

در بین کارگران داروپخش شایعات متفاوتی درباره علت خودکشی علی اکبری به راه افتاده است. یکی از کارگران دلیل استیصال علی اکبری را مخالفت مدیریت با درخواست وام او که در حال تهیه جهیزیه فرزندش بوده است عنوان کرد. کارگر دیگری از بیماری فرزند او سخن گفت و دلیل درخواست وام و خودکشی او را ناتوانی‌اش در تامین هزینه داروهای گران قیمت دانست. یک کارگر داروپخش هم دلیل درخواست وام از جانب علی اکبری را تلاش او برای تامین هزینه‌های زیارت پدر و مادرش از کربلا دانست. اطلاعاتی که تا این لحظه ایلنا به طور مستقل قادر به تاییدشان نیست.

همچنین خبرنگار ما در تماس با روابط عمومی و دفتر مدیریت شرکت داروپخش تلاش کرد با مدیرعامل این کارخانه گفتگو کند اما به دلیل حضور ایشان در جلسه‌ای این گفتگو تا لحظه تنظیم این خبر انجام نشده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha