سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از درخواست دو ماهه وزیر بهداشت برای رسیدگی به وضعیت اختلاف دریافتی پزشکان و پرستاران خبر داد.

مهلت دو ماهه مجلس به وزیر بهداشت برای رسیدگی به وضعیت دریافتی پرستاران

سلامت نیوز:سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از درخواست دو ماهه وزیر بهداشت برای رسیدگی به وضعیت اختلاف دریافتی پزشکان و پرستاران خبر داد. 

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با آنا از حضور حسن هاشمی وزیر بهداشت و درمان در جلسه روز گذشته کمیسیون بهداشت خبر داد و افزود: اعضا کمیسیون در بحث واردات گوشت و بسیاری از مباحث از وزیر بهداشت سوالاتی داشتند که ۹ تن از اعضا کمیسیون بهداشت از وزیر بهداشت سوالاتی داشتند در حوزه‌های مختلف از جمله نحوه عملکرد ارزش یک درصد افزوده، تفاوت پرداختی بین پزشکان و پرستاران در طرح تحول سلامت، مضرات امواج ماهواره‌ای و مخابراتی سوالات خود را مطرح کردند و با پاسخ‌های وزیر بهداشت همکاران ما قانع شدند.

وی افزود: فقط در یک مورد بود که وزیر بهداشت ۲ ماه مهلت خواست که در این مدت بحث پرداختی بین پزشک و پرستاران را ساماندهی و حل کند و در فاز چهارم سند تحول سلامت اجرایی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ا میر عباس ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    4 0
    باسلام. امیدوارم بازرسین مجلس و دولت براین امر نظارت راهبردی داشته باشند.تاانشاله وعده ریاست‌جمهوری محترم به پرستاران را عملی کنند. در این 23 سال خدمت که در بیمارستانهای خصوصی تهران داشته ام، جز بی عدالتی و حق کشی در حق من پرستار چیزی ندیدم.از جناب میرزابیگی هم چیزی جز بی عدالتی در سازمان و وزارت بهداشت چیزی ندیدیم! ! امیدوار به نتایج بررسی بعد از این دو ماه مینگرم شاید حقوق خورده شده ام به من برگردد. انشالله
  • الهام ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۹
    4 0
    آخه این وزیر نسبتا محترم فقط میخواد زمان بخره، سر ماهارو گرم کنه، هیچ کاری هم نمیکنه،این دو ماه هم روی بقیه ماهها و سالهای گذشته و آینده،