چهارشنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۵
کد خبر: 146119

به گفته ساکنان محلی هر گلوله تگرگ در این منطقه به اندازه یک توپ پینگ‌پنگ بود که سر عده‌ای در بارش این تگرگ شکست.

سلامت نیوز: به گفته ساکنان محلی هر گلوله تگرگ در این منطقه به اندازه یک توپ پینگ‌پنگ بود که سر عده‌ای در بارش این تگرگ شکست.

توفان سهمگین لوییزیانا و تگزاس باعث تخریب بیش از 200 هزار ساختمان مسکونی و اداری شد و اختلال در شبکه برق‌رسانی بسیاری از مناطق را با مشکلاتی روبه‌رو کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، این توفان که از دوشنبه 7 اردیبهشت با بادی با سرعت 112 کیلومتر در ساعت در جنوب غرب لوییزیانا در حرکت بود باعث شد چند خودرو در بزرگراه واژگون شوند که عده‌ای از سرنشینان این خودروها مجروح شدند اما این حادثه تلفات جانی نداشت.

سازمان برق لوییزیانا نیز اعلام کرد پس از این توفان سهمگین و آسیب‌دیدن کابل‌ها بیش از 174 هزار و 200 خانوار ساعت‌ها بدون برق ماندند. توفان همچنین در برخی مناطق روستایی تگزاس نیز خساراتی وارد آورد.

این توفان که همراه با بارش سنگین باران و تگرگ بود در جاده‌ها برای سرنشینان خودروها مشکلاتی را به وجود آورد. به گفته ساکنان محلی هر گلوله تگرگ در این منطقه به اندازه یک توپ پینگ‌پنگ بود که سر عده‌ای در بارش این تگرگ شکست. کارشناسان هواشناسی تا پایان روز دوشنبه 7 اردیبهشت چند توفان پی در پی در شمال و شرق تگزاس را پیش‌بینی کرده‌ بودند که گفته می‌شود این توفان‌ها نیز با سرعت بالا و همراه با تگرگ و باران باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha