مسوول اورژانس 115 ایرانشهر گفت: 14دانش آموز روستای چاه کیچی شهرستان دلگان ساعت 19 و سی دقیقه روز گذشته به دلیل واژگونی سرویس وانت بار مجروح شدند.

سلامت نیوز: مسوول اورژانس 115 ایرانشهر گفت: 14دانش آموز روستای چاه کیچی شهرستان دلگان ساعت 19 و سی دقیقه روز گذشته به دلیل واژگونی سرویس وانت بار مجروح شدند.

محمودرضا ناصح  در گفت و گو با ایرنا افزود: براثر واژگونی یک دستگاه سرویس وانت بار حامل 21 دانش آموز دختر مقطع دبیرستان در مسیر بازگشت از مدرسه خود در شهر گلمورتی به دلگان 14 نفر مجروح شدند. 
وی ادامه داد: مجروحان حادثه به وسیله چهار دستگاه آمبولانس و خودروهای عبوری به بیمارستان خاتم الانبیاء ایرانشهر برای مداوا منتقل شدند. 
مسوول اورژانس 115 ایرانشهر گفت: حال مصدومان این حادثه رضایت بخش است.
محمدرضا کورسی رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه بر اثر تخطی از سرعت مطمئنه را علت این حادثه ذکر کرد.
به گزارش ایرنا سرویس های وانت بار حامل دانش آموزان در سیستان و بلوچستان در گذشته نیز حادثه آفریده اند به طوری که در فروردین ماه امسال نیز خودروی وانت بار حامل 15دانش آموز دختر بخش بنت شهرستان نیکشهر در جنوب سیستان و بلوچستان واژگون و دانش آموزان مصدوم و یک از آنان بر اثر شدت جراحت وارده فوت شد.
شهرستان دلگان در 145کیلومتری ایرانشهر واقع شده و فاقد بیمارستان است که با وجود پیگیری های مردمی هنوز بیمارستان نیمه تمام این شهرستان تکمیل نشده و مردم این شهرستان مجبورند برای درمان بیماران خود مسافت دلگان تا ایرانشهر را طی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha