دبیر شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت با اشاره به جدیدترین مصوبات شورای عالی از تصویب ضرورت برنامه آموزشی سیاستگذاری سلامت و آخرین تغییرات در برگزاری آزمون دستیاری دندانپزشکی خبر داد.

دکتر سیدامیرمحسن ضیایی در گفتگو با مهر افزود: در بیست و سومین جلسه شورای معین شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت با ضرورت و برنامه آموزشی رشته سیاستگذاری سلامت Health Policy در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) به تصویب رسید و برای تصویب نهایی به شورای عالی ارسال شد.

وی گفت: در این جلسه پیشنهاد افزایش مدارک تحصیلی داوطلبان شرکت کننده در آزمون کارشناسی نیز به تصویب رسید که به این ترتیب افرادی که دارای مدرک کاردانی پرستاری هستند می توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته رشته های اتاق عمل و هوشبری شرکت کنند.

ضیایی یادآور شد: همچنین افرادی که از این پس در آزمون کارشناسی ارشد رشته پرستاری مراقبت های ویژه شرکت می کنند از امکان بیشتر و تنوع بیشتری در کارشناسی برخوردار شده اند.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه شورای معین شورای عالی برنامه ریزی از این پیش کارشناسان رشته های اتاق عمل و هوشبری نیز می توانند در مقطع کارشناسی ارشد در رشته پرستاری شرکت کنند.

دبیر شورای عالی برنامه ریزی وزارت بهداشت با اشاره به مصوبه شورای معین در خصوص تغییرات آزمون دستیاری دندانپزشکی گفت: آزمون این دوره از پذیرش دستیاری رشته های تخصصی دستیاری همزمان با پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی رشته های دندانپزشکی اجتماعی، سلامت دهان و دندان و مواد دندانی برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha