پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وضعیت کنونی اشتغال نتیجه بیتدبیریهای گذشته است.

سلامت نیوز:معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: وضعیت کنونی اشتغال نتیجه بیتدبیریهای گذشته است.

به گزارش سلامت نیوز، ایسنا نوشت: محمود اسلامیان افزود: هیچ ملتی به سعادت نرسیده؛ مگر اینکه خود آن ملت خواستار پیشرفت باشد و ایرانیان به پشتوانه اراده قوی خود توانستهاند به عزت برسند.

وی بیان کرد: هم‌اکنون بزرگترین معضل کشور اقتصاد و بیکاری است و بسیاری از ناهنجاریهای جامعه ریشه در این مساله دارند و این مشکلات تنها با عزم و اراده ملی حل خواهند شد.

اسلامیان ادامه داد: ایران آزادترین و در عین حال امنترین کشور منطقه است و دلیل رسیدن به چینن جایگاهی داشتن اراده و عزم قوی در بین ملت این کشور است.

اسلامیان یادآور شد: آمریکا به این حقیقت باور دارد که ایرانیان پای غرور خود میایستند و برای حفظ ارزشهایشان جان خویش را به جمهوری اسلامی ایران تقویم میکنند و همین شاخصه در بین ملت ایران سبب شده که جایگاه ما در دنیا، جایگاهی اعظم باشد.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که عقل و تدبیر بر جامعه ایران حاکم بوده و ملت و دولت ما از وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی بهرهمند میشوند، نباید نگران چیزی بود.

این مقام مسوول تصریح کرد: ما باید تا آخر عمر با قلب و اعتقاد قدرشناس شهدا باشیم؛ چراکه اگر امروز غرب مجبور شد با ما کنار بیاید، به خاطر اقتداری است که با خون شهیدان به دست آمده است.

اسلامیان گفت: 90 درصد مفاسد جامعه ما ریشه در بیکاری دارد؛ ایجاد شغل باعث رونق سنت ازدواج و کاهش آسیبهای اجتماعی میشود.

وی افزود: در شرایط کنونی و با وجود 300 هزار میلیارد پروژه نیمهکاره به یادگار مانده از گذشته، تنها با کمک سرمایهگذاران بخش خصوصی میتوان وضعیت اقتصادی و بیکاری کشور را بهبود داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha